26-07-2019, 19:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2019, 19:11 PM ja muutjaks oli tcumen.)
Mul esimeseks autuks oli pirukamosse. Südauviste uduste hommikutega startides oli küll kohe tunda, et see nähtavalt veeauru täis õhk mõjus mootori tööle kuidagi kosutavalt.
Töötas justkui ühtlasemalt, vedamine oli kohe parem.
Kütusekulu küll tol hetkel mõõta ei taibanud.
Samu ilminguid olen tähele pannud UAZ-iga.
Samas, tänapäevase turbodiisli ja kompuga igapäevaautol ei tunneta ega näe ka numbriliselt mitte mingit vahet.
Ma usun, miski mõju küttesegu vee(-auru) sisaldusel mootori tööle küll on, aga kas sel tuntavat majanduslikku effekti on, see hoopis iseküsimus. Kui veel juurde rehkendada võimalikud negatiivsed mõjud suureneva korrosiooni ja halveneva õlituse näol, võib asi tõesti hoopis negatiivse tulemi anda pikas perspektiivis.
Töötas justkui ühtlasemalt, vedamine oli kohe parem.
Kütusekulu küll tol hetkel mõõta ei taibanud.

Samu ilminguid olen tähele pannud UAZ-iga.
Samas, tänapäevase turbodiisli ja kompuga igapäevaautol ei tunneta ega näe ka numbriliselt mitte mingit vahet.
Ma usun, miski mõju küttesegu vee(-auru) sisaldusel mootori tööle küll on, aga kas sel tuntavat majanduslikku effekti on, see hoopis iseküsimus. Kui veel juurde rehkendada võimalikud negatiivsed mõjud suureneva korrosiooni ja halveneva õlituse näol, võib asi tõesti hoopis negatiivse tulemi anda pikas perspektiivis.