28-07-2019, 13:05 PM
Millega võiks eestlane arvestada, kui esmakordselt siia maale soovib saabuda?
Kui just pole laevareisi plaanis, siis kindlasti lennupiletitega.
Teistpidi mõeldes tekib nüüd kindlasti taibukamatel tahtmine targutada, et autoost oleks odavam tulnud.. Aga kas see nii lühikese reisu perioodiks ikkagi on kõige mõtekam temp, kui lisada juurde maksud, kindlustus, hilisem autost vabanemine ja üleüldse õhkhõrn võimalus leida sellist korralikku autot, mis sind alt ei veaks, ...???
Isegi sellelt vägagi uuelt, vaid 28000km-se läbisõiduga Riolt leidsime võimalikest ja lausa võimatutest kohtadest (katuselt!) kuhjaga kriime, mis loomulikult hilisemate pretensioonide korral oleks saanud ka letti laduda. Koos fotofailidelt leitavate kuupäeva ja kellaaegadega. Nii et muu maailma inimene on juba sellise loomusega, et sõidukitesse just väga säästvalt ei suhtu. Õnneks autot tagastades polnud tarvis midagi tõestada, vaid kohe, kui parklasse jõudsime, korjasime oma kola kokku, tagastasime sealsamas võtmed ja rendifirma esindaja lukustas juba ise uksed ja ulatas minu arvelt maha võetud vastava summaga kviitungi. Lihtne ja kiire.
Kui just pole laevareisi plaanis, siis kindlasti lennupiletitega.
Nii nagu aastase viisa tegeminegi, nuputasin koheselt välja ka lennureisi ehk siis mõiste - mida varem seda parem.
Edasi-tagasi pilet seda põhimõtet silmas pidades kujunes täpselt 1053,88 €. Seda siis liinil Tallinn – Pariis - Hong Kong – Brisbane – Singapur – Pariis – Tallinn. Saab kindlasti mõnesaja euro võrra odavamaltki, aga see vajab veel pikemat ettemõtlemist ja aja planeerimist. Meie poolt vaadatuna suvel odavam, talvel kallim. Tegemist siis tavalise, turistiklassi piletiga. Kes soovib kahel pikemal, kaheksa- ja kahetestkümne tunnisel otsal end mugavamalt tunda, võib osta ka äriklassi pileti, mis maksab ca'1000-1500.- võrra rohkem, aga samas loob kaarega mõnusamad resitingimused, kui seda on pikk õhuvanglas istumine.
Edasi-tagasi pilet seda põhimõtet silmas pidades kujunes täpselt 1053,88 €. Seda siis liinil Tallinn – Pariis - Hong Kong – Brisbane – Singapur – Pariis – Tallinn. Saab kindlasti mõnesaja euro võrra odavamaltki, aga see vajab veel pikemat ettemõtlemist ja aja planeerimist. Meie poolt vaadatuna suvel odavam, talvel kallim. Tegemist siis tavalise, turistiklassi piletiga. Kes soovib kahel pikemal, kaheksa- ja kahetestkümne tunnisel otsal end mugavamalt tunda, võib osta ka äriklassi pileti, mis maksab ca'1000-1500.- võrra rohkem, aga samas loob kaarega mõnusamad resitingimused, kui seda on pikk õhuvanglas istumine.
Teine asi – liiklusvahend.
Selge on see, et oma autot siia kindlasti kaasa keegi ei võta. Erandeid kindlasti on, aga see juba friikide teema ja sellesse ma mitte kuidagi ei kvalifitseeru.
Niisiis, kui pole just surmkindlat tahtmist piirduda omal tripil mingi kindla ja ilmselgelt igava suure linna piiridega, siis kindlasti tuleb arvestada ühistranspordi ülima ebamugavusega ja seda kindlamini ei pääse rännumees sel maal isiklikust või poolisiklikust liiklusvahendist.
- Pöidlaküüti?
- Jäägu seegi eriti friikidele..
Meie otsustasime poolisikliku ehk siis rendisõiduki kasuks, millest selles jutulõigus nüüd ka pisut pikemalt kirjutan.
Selge on see, et oma autot siia kindlasti kaasa keegi ei võta. Erandeid kindlasti on, aga see juba friikide teema ja sellesse ma mitte kuidagi ei kvalifitseeru.
Niisiis, kui pole just surmkindlat tahtmist piirduda omal tripil mingi kindla ja ilmselgelt igava suure linna piiridega, siis kindlasti tuleb arvestada ühistranspordi ülima ebamugavusega ja seda kindlamini ei pääse rännumees sel maal isiklikust või poolisiklikust liiklusvahendist.
- Pöidlaküüti?
- Jäägu seegi eriti friikidele..
Meie otsustasime poolisikliku ehk siis rendisõiduki kasuks, millest selles jutulõigus nüüd ka pisut pikemalt kirjutan.
Broneeringu tegin loomulikult kodus, arvuti taga istudes. Sest kohapeal, sealsamas lennujaamas võib juhtuda, et polegi midagi võtta või kui on, siis järele on jäänud vaid tarbetult suured, kalli hinnaga sõidukid. Ja samuti võib juhtuda, kui bronnida läbi mingi "eu" lehekülje. Seega soovitan jälgida, kust endale sõiduki ikkagi võtate. Hilisemate arusaamatuste vältimiseks. Sest ajavahe sealt mandrilt Euroopaga suhtlemiseks ja kohe-kohe lörri minevate tehingute-lepingute klaarimiseks on hiljem paras kimaroi, mida ei soovita kellelegi.
Kokku läks see lugu maksma eeltasuna 226.-€, millele lisandus peale kolmenädalast pruukimist autot tagastades 666.-€. Kütused (0,85€ liiter) ja Brisbane'i tasuliste tunnelite läbimised (paar korda 2-5€) maksime ka otse loomulikult omast taskust. Tasuliste lõikude lugeja-piiksutaja oli installitud tuuleklaasile ja see seotakse otse rendipunktis autojuhi krediitkaardiga.Teistpidi mõeldes tekib nüüd kindlasti taibukamatel tahtmine targutada, et autoost oleks odavam tulnud.. Aga kas see nii lühikese reisu perioodiks ikkagi on kõige mõtekam temp, kui lisada juurde maksud, kindlustus, hilisem autost vabanemine ja üleüldse õhkhõrn võimalus leida sellist korralikku autot, mis sind alt ei veaks, ...???
Isegi sellelt vägagi uuelt, vaid 28000km-se läbisõiduga Riolt leidsime võimalikest ja lausa võimatutest kohtadest (katuselt!) kuhjaga kriime, mis loomulikult hilisemate pretensioonide korral oleks saanud ka letti laduda. Koos fotofailidelt leitavate kuupäeva ja kellaaegadega. Nii et muu maailma inimene on juba sellise loomusega, et sõidukitesse just väga säästvalt ei suhtu. Õnneks autot tagastades polnud tarvis midagi tõestada, vaid kohe, kui parklasse jõudsime, korjasime oma kola kokku, tagastasime sealsamas võtmed ja rendifirma esindaja lukustas juba ise uksed ja ulatas minu arvelt maha võetud vastava summaga kviitungi. Lihtne ja kiire.