16-06-2004, 12:18 PM
valdo Kirjutas:Kui plekk-katusega Alma Mosse täispikk tähis oli M 400-420, siis puldankatusega isendi tähis oli M 400-420 A. Hiljem millegipärast jäeti mudeli tähisest teine arv (420) ära. Kabrioleti valmistamisaastad olid 1949-52, kokku tehti neid 17 742 tükki.
Nagu Pobilgi, olid kabrio Alma Mosse aknad/uksed sedaaniga samad, vaid katuse keskosa oli puldanist (uste äärtes raamid).
1960-70tel aastatel (mil veel Alma Mosset tavaliikluses tihti kohtas) olid algsed puldankatused mädad ja uusi neid ei olnud kusagilt saada (kes see hakkas ise õmblema). Ning paljud autod said siis isekeevitatud plekk-katuse peale ning kabrio variant oli juba siis tänavapildis haruldus.
Mina olen ise näinud Alma Mosse kabriosid vaid 3 tükki ja mitte sõitvana, vaid seisvana huviliste omanduses. Neist kahel on peal enam-vähem rahuldavas korras algne puldankatus. Kardan, et Eeasti peal neid suurt rohkem ka enam ei ole.
Tean vähemalt 5 lahtist ( lisaks siis kuues \"kõpsi\" tehtud pildil)ning vähemalt 2 masinat millele on plekk katus peale keevitatud.Juu neid ikka veel on...(ja vene ajal olid nii present katusega Pobeda kui ka Mosse odavamad kõvakatusega isenditest)
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,