02-08-2019, 17:32 PM
Nunii. Täna laekusid otse inbreederite saarelt itleritemaal tehtud päramised vedrutajad. Haarasin need kaenlasse, lisaks veel ühe paari kasutatud 195/50r15 susse, et katsetada, kuidas korrektse vedrustuskõrgusega sobivad sprott-autule. Velg ise vana Saabi 5.5J ja ET38. Rehvimõõt meelega ühe astme jagu suurem, kuna nii peaks kiirusemõõtja seier perspektiivselt tegelikku olukorda kajastama. Vanade sprott-vedrutajate eemaldamisel selgus, et all oli olnud Eibach-i sats, lihtsalt eesmistelt ei lugend juttu enam välja. Uued vedrud alla - auto kõrgus korrektne - veljestatud proovirehvid sobisid imeliselt ja proovisõidul noogutas aparaat ikka oluliselt vähem, kui väsinud sprott-vedrude komplektiga. Ahjaa, kapotiall pesitseb ka strutbar.
![[Pilt: 254472852396ac_l.jpg]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/89/254472852396ac_l.jpg)
![[Pilt: 25447275dd8526_l.jpg]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/89/25447275dd8526_l.jpg)
![[Pilt: 25447283ec2274_l.jpg]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/89/25447283ec2274_l.jpg)
![[Pilt: 254472852396ac_l.jpg]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/89/254472852396ac_l.jpg)
![[Pilt: 25447275dd8526_l.jpg]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/89/25447275dd8526_l.jpg)
![[Pilt: 25447283ec2274_l.jpg]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/89/25447283ec2274_l.jpg)
![[Pilt: 25447281d7a95a_l.jpg]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/89/25447281d7a95a_l.jpg)
_______________________
Koledate Kastikate Klubi