07-08-2019, 17:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2019, 08:05 AM ja muutjaks oli hulgus.)
(07-08-2019, 12:23 PM)Kalts Kirjutas:Oleneb ka eelarvest, mis, kuidas ja kuipalju.(06-08-2019, 08:33 AM)hulgus Kirjutas: Eeldades, et tegu ei olnud peene irooniaga, siis täpselt nii ongi. Kui lahtine eemaldatud, siis roostesurm jne. Kui peale relakat augud tekkisid, siis keevitus ja pleki vahetus. krunt, värv, lakk. jne nagu siin juba 20lk juttu on olnud.Ei olnud irooniat, ma olen keretöödes täielik võhik, pole kordagi värvipüstolit käeski hoidnud, värvimisest ja eeltöödest rääkimata.
...
Mõned kindlad asjad, mis tasub arvestada.
Rooste ei kanna värvi ja paksem kiht värvi/krunti/pahtlit ei peata roostetamist.
Haljale pinnale läheb esimesena, krunt on see siis happe-täite vms. Pahtel otse plekile on uuesti tegemine lühikese aja jooksul.
olgu mistahes kiirkuivav keemia, ei tasu kiirustada, las kuivab parem 24h, kui et pärast kogu töö uuesti teed. Toored kihid üksteise otsas valmistavad super üllatusi.
Hoia sprayd eemal, kui just ei ole toonitud segu ja poes purki surutud.
Matistamata pinnale värvimine on iseenese petmine.
Parem õhuke kiht x5, kui 5x kiht ühe soojaga.
jne.
lisatud:
alguse, ehk kõige tähtsama unustasin.
Pesu... veega, šampooniga, siis silicone cleaner, või hädaga white spirit, ehk puhas bensiin. Miks? krdi vahad jms ilutooted omavad imelist võimet peale 10 kihti krunti-värvi oma ilu pinnale tuua, si----l juhul valgub värv lihtsalt maha, nagu vesi õliselt pinnalt.
Ilusa ilmaga õues (varjulises kohas ja soovitav katuse all) värvimine annab kordades parema tulemuse, kui ilma hea ventilatsioonita, kitsas, hämaras ja tolmuses garaažis.