15-08-2019, 20:11 PM
Nii, võtsin tõsisemalt käsile GAZ 11-ne. Kui siin teises peatükis vaieldakse tuliselt VAZ 2101 originaalsuse üle ja ei jõuta kuidagi üksmeelele selles osas, mis mina vaene hing siis pean tegema. VAZ 2101 on meist suur enamus näinud, omanud, sõitnud aga ma ei usu, et meie keskel on kedagi, kes oleks GAZ 11-st originaal kujul näinud. Mina igatahes mitte, kuigi tegelesin asjaga mitu kuud. See teeb taastamise muidugi natuke lihtsamaks selles mõttes, et pole kedagi, kes ütleks et see asi peaks nii või naa olema. Venemaal paar taastatud 98-99% originaali ei lähe arvesse, sest minu kriteeriumite järgi üle 60% sealt välja ei pigista. Riia motomuuseumi isend kaasa arvatud. Leedukate projekt jooksis liiva ja jupid müüakse ilma pidi laiali. Minul sealt midagi võtta ei ole, kuna kõik, mis sai tehtud, sai topelt. Mis tegematta, jäi tegematta.
Vedrustuse osas on puudu veel vaid parempoolse esivedru tagumine kronstein, siis saaks sillad alla. Mootori esiotsa kinnitus OK, kuid probleem tagumise kinnitusega. Pöördusin kõikvõimalike asjatundjate poole, et saatku pilte ja jooniseid. Kõik vastavad, kahjuks meil GAZ 51 siduri karter ja seega kinnitused valed. Sain paar joonist, proovin neid siia ka saada aga oma mõistusest jääb puudu, küll liiga suured, küll ei sobi Faili tüüp. Kapoti peal jooksevad ka kahel pool triibud, kaks kitsamat ja üks laiem, kummalgi pool. Sain ka nende joonised. Ukrainas lubati need küll järgi teha.
Probleem veel radika kinnitusega, millega ühilduvad ka esiporitiibade hoidikud, mille külge kinnituvad ka tuled. Kõik need detailid küllaltki keerulised ja raske ka järgi teha. Esiporitiibasid toetab kaks ja tagumisi üks spetsiaalne tala. Täiesti puudu ka tagavararatta kinnitus esiporitiival. Minu soetatud doonoril oli tagavararatas pagasnikus. Tõenäoliselt tuleb pöörduda Fordi poole, sest neil ka osadel mudelitel tagavara rattad ees.
Vedrustuse osas on puudu veel vaid parempoolse esivedru tagumine kronstein, siis saaks sillad alla. Mootori esiotsa kinnitus OK, kuid probleem tagumise kinnitusega. Pöördusin kõikvõimalike asjatundjate poole, et saatku pilte ja jooniseid. Kõik vastavad, kahjuks meil GAZ 51 siduri karter ja seega kinnitused valed. Sain paar joonist, proovin neid siia ka saada aga oma mõistusest jääb puudu, küll liiga suured, küll ei sobi Faili tüüp. Kapoti peal jooksevad ka kahel pool triibud, kaks kitsamat ja üks laiem, kummalgi pool. Sain ka nende joonised. Ukrainas lubati need küll järgi teha.
Probleem veel radika kinnitusega, millega ühilduvad ka esiporitiibade hoidikud, mille külge kinnituvad ka tuled. Kõik need detailid küllaltki keerulised ja raske ka järgi teha. Esiporitiibasid toetab kaks ja tagumisi üks spetsiaalne tala. Täiesti puudu ka tagavararatta kinnitus esiporitiival. Minu soetatud doonoril oli tagavararatas pagasnikus. Tõenäoliselt tuleb pöörduda Fordi poole, sest neil ka osadel mudelitel tagavara rattad ees.