15-08-2019, 21:46 PM
(11-08-2019, 10:40 AM)mlsluik Kirjutas: 25 kabiini läheb siis müüki?
Kabiin leidis juba omaniku.
Ei saagi aru, miks see 25-e kabiin nii nõutud asi on ja makstakse suht ulmelist summat isegi vana käraka eest.
Kui just audentset originaali taga ei aja, siis soovitaks vana käraka eest küsitavale summale veel paarsada juurde lisada ja selline soetada:
https://www.kuldnebors.ee/search/polluma...d=79840341&pob_action=show_post&pob_cat_id=10832&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_X_cat_ids=10680&search_evt=onsearch&search_O_string=kabiin
Tuttaval on. Uksed käivad kui külmikul, vaade parem. Tagaken avatav. Uus pealegi ja ei pea roostega võitlema. Jne...
Läks teemaväliseks, nüüd kaevekopast.
Tahaks silindritel tolmurõngad ära vahetada. On teised mõrased ja liivaterad kipuvad ka vahele minema.
Vaja oleks silindrite otsamutrid lahti keerata. Keeramiseks 4 sälku.
Proovisin siin haakvõtmetega ja vasaraga. Tasakesi sai koputatud ka silindri torule keerme kohale ümberringi.
Tulemuseks null. Väga tampida ka haakvõtmetele ei taha.
Haakvõtmed ei ole ka kõige täpsemad silindri mutri läbimõõtu arvestades. Tööriistamarketist sai vaadatud, on ka täpse mõõduga olemas. Aga jäi ostmata, kuna see vist lahtikeeramiks eriti juurde enam ei anna.
Oleks vaja sõjaplaani, kellegil head soovitust?
Nüri meisli ja 10 kilose vasara ka välistaks. Võiks ikka viisakalt toimetada.
Mõtlesin teha miskise kahest poolest kokku käiva toru. Sinna pooltele puuriks silindri mutri sälgukohtade asetust aluseks võttes augud. Ja keevitusega poldiotsad külge.
Siis kaks poolt poltidega ümber silindri mutrit kinni, saba ka taha, täpselt ei teagi...
Või kindlasti kellegil lihtsam lahendus pakkuda?