Kadett E, luukpära
#1

peaks siin natuke \"logiraamatut\":

olen siis natuke oma \"tehnikadoonorit\" (mingi stoori seal) kõpitsenud. Eesmärgiga teha sest endale edev \"tagavarasõiduk\". Mootor ja sillad said juba sügisel alla, aga siis polnud tehtmist temaga tegeleda (mootoriruum sai ilusaks valgeks võõbatud). Eile sai asjale natuke rellakat näidatud, täna plekki juurde keevitatud. Tagatiivalt rookisin maha oma 3kg pahtlit - keegi oli arvanud, et pahtlimätsimine on parem mõte, kui pleki sirgeks ajamine...
karpide \"tõeline pale\" paljastus alles spoilerite eemaldamisel - kusagil 30cm enne tagumist otsa toimub neil ülijärsk üleminek, korralik plekk asendub roostepuruga. Seda siiski vaid välimisel karbil. Samas nii hullusti, et ka küljepealt on roosteuss suisa päevavalguse kätte roninud. Uued plekid said sinnagi täna juba valmis väänatud (hämmastavalt keerulisi profiile on võimalik ka \"põlve otsas\" meisteradaWink). Uutele plekkidele puurin ilmselt korralikud tuulutusaugud sisse.

tulevikust: tagumised tiivakaared teen sellel masinal ümaraks. Kuigi ma kardan, et tulemus meeldib mulle originaalist vähem... Tagaluugi silun ehk kah ära - kui viitsimist on. Kapotilt lõikusin kulmu-osa välja, kuna see oli väga kehvasti-roostesõbralikult tehtud. Kulmud tulevad aga ikka \"bad-boy look\" (kuigi enda masinal (loe: valgel kadetil) on ka uuel kapotil samasugused kulmud, nagu varem). Loodetavasti on nädalaga masin koos (kui jaanipäev segama ei hakka). On ju veel käiguhoovastiku, väljalaske ning pidurisüsteemiga vaja natuke loovat lähenemist üles näidata. Ehk proovin sel masinal ka vedrustuse madaldamisega kätt. Nimelt meeldivad mulle viimasel ajal madalad (sõidu)autod - ega nad praktilised pole, aga ilu nõuab ohvreidBig Grin

registreerimisega võib veel väike riigiametnikega peetav sõnasõda ees oodata - masin pole veel Eestis arvel, mittearveloleva masina ümberehitus on aga keelatud (Saksa dokumentides ilutseb 110kW, millest hetkel alles vaid pooled). Samas on teostatud ju kõigest mootorivahetus, mida sellisel kujul ümberehituseks ei loeta - kuigi ARK-s täidetav paber kannab mingit ümberehitusega seotud pääliskirja.

huvitavat: \"Devorist\" ostetud happekrunt ei karda kuuma! Kruntisin plekid enne külgekeevitamist seestpoolt ära - ning värv koorus VAID keevitustäpi kohas. Täiesti imelik - seni harjunud, et keevitamise juures põlevad-kärssavad kõik mittemetallilised osad, mis oma 0.5cm raadiuses...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kadett E, luukpära - Autor: 13piisab - 18-06-2004, 01:26 AM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: 13piisab - 30-11-2005, 02:29 AM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: jurkman - 30-11-2005, 09:24 AM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: mrt36 - 04-12-2005, 21:46 PM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: North - 05-12-2005, 18:52 PM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: 13piisab - 06-12-2005, 17:19 PM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: 13piisab - 29-04-2006, 14:22 PM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: 13piisab - 31-08-2011, 22:11 PM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: 13piisab - 19-06-2014, 15:07 PM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: kris282 - 19-06-2014, 17:00 PM
RE: Kadett E, luukpära - Autor: Aspelund - 20-06-2014, 09:23 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne