06-09-2019, 09:43 AM
Pidurid vaevalt kedagi huvitavad mootorivahetuse juures liikluse aspektist sest teljekoormused ei saa suureneda ja seega jääb pidurdatav mass samaks.
Sapakale aga V8 ei pane sest teljekoormus läheb lõhki.
Muidugi ka mõni eksootiline mootor võidusõidust magneesiumkarteri ja komposiidist kollektori ja kaantega.
Ehk kui tahta võimsat ja kerget autot teha tuleb otsida kerge kerega ja raske mootoriga isend nagu näiteks Bmw E28 M30 mootoriga.
Sinna paneb juba V8 ära alumiinplokiga.
Sapakale aga V8 ei pane sest teljekoormus läheb lõhki.
Muidugi ka mõni eksootiline mootor võidusõidust magneesiumkarteri ja komposiidist kollektori ja kaantega.
Ehk kui tahta võimsat ja kerget autot teha tuleb otsida kerge kerega ja raske mootoriga isend nagu näiteks Bmw E28 M30 mootoriga.
Sinna paneb juba V8 ära alumiinplokiga.