18-06-2004, 21:52 PM
Nüüd siis paar päeva liivaga mängitud ja hetkel tegutseb auto kallal härra \"Flora\" (roostemuundur siis). Peab tõdema et selle odava amatööri liivapritsiga saab autot puhastada täitsa eduliselt. Peab vaid norm kompressor ja suht jäme (u. 1mm) liiv olema. Liiga peene liivaga läheb kõvasti kauem aega.
Üks nipp veel: kuna prits puistab liiva ikka päris jõhkralt, peab metallilt tagasipõrkuvate liivaterade eest end päris hästi kaitsma. Selleks sobivad ideaalselt korralikud töötunked, mille all kõrge kraega polo. Jalga võib vabalt sandaalid panna, sest sealt voolab liiv kohe välja. Kõige olulisem on kaitsta pead ja eriti silmi. Kui esimesed \"vitsad\" palja näoga pritsimisest olid kätte saadud, leidsin probleemile lahenduse- tsiklipoodides müüdav nn. kiivrisukk võimaldab vabaks jätta vaid silmad (mis tuleb muidugi tööprillidega
katta)
Ühesõnaga on auto nüüd suures osas roosteussist vabastatud ja oma järge ootavad igavad kruntimise, pahteldamis ja lihvimistööd.
Kattevärviks soovitas üks automaaler saksa \"Mipa\"-t ( oli vist selline), millega on hea värvida ja mis jääb ka lõpptulemusena korralik. Hind 150.- /l
Üks nipp veel: kuna prits puistab liiva ikka päris jõhkralt, peab metallilt tagasipõrkuvate liivaterade eest end päris hästi kaitsma. Selleks sobivad ideaalselt korralikud töötunked, mille all kõrge kraega polo. Jalga võib vabalt sandaalid panna, sest sealt voolab liiv kohe välja. Kõige olulisem on kaitsta pead ja eriti silmi. Kui esimesed \"vitsad\" palja näoga pritsimisest olid kätte saadud, leidsin probleemile lahenduse- tsiklipoodides müüdav nn. kiivrisukk võimaldab vabaks jätta vaid silmad (mis tuleb muidugi tööprillidega
katta)
Ühesõnaga on auto nüüd suures osas roosteussist vabastatud ja oma järge ootavad igavad kruntimise, pahteldamis ja lihvimistööd.
Kattevärviks soovitas üks automaaler saksa \"Mipa\"-t ( oli vist selline), millega on hea värvida ja mis jääb ka lõpptulemusena korralik. Hind 150.- /l
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon