18-09-2019, 22:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2019, 22:58 PM ja muutjaks oli nastik.)
Poldid on liugraami fiksaatorid jah. Kui veidi lahti siis saab tagakopamehhanismi paremale või vasakule liigutada. Eelmine omani hoidiski neid polte kogu aeg poolenisti lahti aga ma olen ikka kinni tõmmanud. Muidu kipub kaevamise ajal sõitma.
Jalgadele on sisse piile pandud paksenduseks plekiribad selleks, et loksumist vähendada. Mul palju kogemust ei ole aga jalgade loksumine ei tundu olevat küll probleem.
Põhja alt mul kahjuks pilte ei ole aga sidur on jah täitsa tavaline kuiv ja kettaga. Jõu puudust siduril üldiselt ei ole. Kui mingisse seina kinni sõita siis hakkavad rattad ringi käima küll või sureb välja.
Alguses tuvastatud vigadest andis tunda veel igal teisel korral käivitamisel starteri ragin vastu hooratast. Eelmine omanik ütles, et oli pannud uue starteri ja uue aku ja ei tea, mis viga on? Hooratas oli korras ja lasin siis Maardus starteri üle vaadata. Seal vahetati hammakas, pendiks ja relee ära ja oligi korras.
Nii et esimese suve lõpuni töötas masin täitsa probleemivabalt. Kui välja arvata mõned voolikud, mis on paratamatu kulumaterjal. Suve lõpul aga hakkasid tekkima probleemid käikude lülitusega. Siduriga käigud läksid sisse kas väga halvasti või üldse mitte. Lõpuks ei jäänud muud üle kui mootor maha tõsta ja asja uurima asuda. Viga polnudki vaja pikalt otsida, sest esimese asjana vaatas sealt vastu roostest täiesti kinnine survelaager. Kusjuures vilisevat häält ega üldse mitte mingit häält sidurdamine ei teinud.
Survelaager õnnestus 40T pressiga tema rummult eraldada. Uue survelaagri leidmine oli aga peaaegu võimatu ülesanne ja lõikasin juba vana survelaagri lahti, et asendada ainult survelaagri sees olev kuullaager. Viimasel hetkel õnnestus siiski leida Hispaaniast üks tehas, kus tootenimekirjas on täpselt sobiv survelaager olemas. Välismaised foorumid on täis ainult küsimusi selle kohta ja mitte vastuseid nii et kui siis kellelgi peaks olema vaja survelaagrit rummule E1ADDN 7561-c siis teadmiseks, et sobiliku leiab IRB Bearings tehasest Bilbaost ja mudel on IRB-128 http://www.irb-bearings.com/Rodamientos/...-128-2192/
Kirjutada tasub neile võimalusel hispaania keeles. Siis vastavad kohe. Inglise keelsele kirjale vastavad ka aga sellega läheb aega. Peab küll tunnistama, et miinimum tellimuse summa oli suurem kui ühe laagri hind nii et mul on neid laagreid nüüd 2. Ja kui vaja siis saab ka minu käest
Panen pildi ka vanast survelaagrist koos rummuga:
Kinniroostetamise põhjus oli see, et määrdetoru oli umbne. Peale tunniajalist torkimist vedeldamist ja puhumist 8 atmosfääriga õnnestus kivistunud "tavoti" tropp sealt kätte saada.
Mootori (Fordson Super Major) pool on siduri käppade peal surveplaat. See on päris nutikas lahendus, sest vene traktoritel oleksid ilmselt käpad ära põlenud aga siin piisas ainult surveplaadi vahetamisest ja võibolla poleks isegi seda pidanud tegema, sest kulumist oli ainult 1-2 mm. Täpselt ei mõõtnud.
Jalgadele on sisse piile pandud paksenduseks plekiribad selleks, et loksumist vähendada. Mul palju kogemust ei ole aga jalgade loksumine ei tundu olevat küll probleem.
Põhja alt mul kahjuks pilte ei ole aga sidur on jah täitsa tavaline kuiv ja kettaga. Jõu puudust siduril üldiselt ei ole. Kui mingisse seina kinni sõita siis hakkavad rattad ringi käima küll või sureb välja.
Alguses tuvastatud vigadest andis tunda veel igal teisel korral käivitamisel starteri ragin vastu hooratast. Eelmine omanik ütles, et oli pannud uue starteri ja uue aku ja ei tea, mis viga on? Hooratas oli korras ja lasin siis Maardus starteri üle vaadata. Seal vahetati hammakas, pendiks ja relee ära ja oligi korras.
Nii et esimese suve lõpuni töötas masin täitsa probleemivabalt. Kui välja arvata mõned voolikud, mis on paratamatu kulumaterjal. Suve lõpul aga hakkasid tekkima probleemid käikude lülitusega. Siduriga käigud läksid sisse kas väga halvasti või üldse mitte. Lõpuks ei jäänud muud üle kui mootor maha tõsta ja asja uurima asuda. Viga polnudki vaja pikalt otsida, sest esimese asjana vaatas sealt vastu roostest täiesti kinnine survelaager. Kusjuures vilisevat häält ega üldse mitte mingit häält sidurdamine ei teinud.
Survelaager õnnestus 40T pressiga tema rummult eraldada. Uue survelaagri leidmine oli aga peaaegu võimatu ülesanne ja lõikasin juba vana survelaagri lahti, et asendada ainult survelaagri sees olev kuullaager. Viimasel hetkel õnnestus siiski leida Hispaaniast üks tehas, kus tootenimekirjas on täpselt sobiv survelaager olemas. Välismaised foorumid on täis ainult küsimusi selle kohta ja mitte vastuseid nii et kui siis kellelgi peaks olema vaja survelaagrit rummule E1ADDN 7561-c siis teadmiseks, et sobiliku leiab IRB Bearings tehasest Bilbaost ja mudel on IRB-128 http://www.irb-bearings.com/Rodamientos/...-128-2192/
Kirjutada tasub neile võimalusel hispaania keeles. Siis vastavad kohe. Inglise keelsele kirjale vastavad ka aga sellega läheb aega. Peab küll tunnistama, et miinimum tellimuse summa oli suurem kui ühe laagri hind nii et mul on neid laagreid nüüd 2. Ja kui vaja siis saab ka minu käest

Panen pildi ka vanast survelaagrist koos rummuga:
Kinniroostetamise põhjus oli see, et määrdetoru oli umbne. Peale tunniajalist torkimist vedeldamist ja puhumist 8 atmosfääriga õnnestus kivistunud "tavoti" tropp sealt kätte saada.
Mootori (Fordson Super Major) pool on siduri käppade peal surveplaat. See on päris nutikas lahendus, sest vene traktoritel oleksid ilmselt käpad ära põlenud aga siin piisas ainult surveplaadi vahetamisest ja võibolla poleks isegi seda pidanud tegema, sest kulumist oli ainult 1-2 mm. Täpselt ei mõõtnud.