19-09-2019, 08:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2019, 10:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Liugraami poldid on väga mõistlik kinni hoida, kuna loksudes kuluvad klotsid ära ja lõpuks ei hoia enam üldse. Siis ei tule täpsest tööst enam midagi välja. Ning üleüldse on mingi paaritonnine suvaliselt laperdav asi selja taga üks kahtlane tunne. Isegi siis, kui see sealt kuhugi ei lähe, häirib ikka.
Survelaagri kinnipaakumine on muidugi ebameeldiv, aga vanatehnika puhul paraku pigem ootuspärane. Väga hea, kui see asi sai õigete tükkidega lahendet, on järgmisel lihtsam - ei pea kellegi leidlikkusega pead vaevama.
Kas esilaaduril ujuvasend ka on? Enamasti ei ole...
Kui kõrgele eest ja tagant tõstma ulatab? Tuleb 3 m (üle kastiserva) puhtalt ära?
Kuidas operaator tuppa saab? Elegantse hüppega üle ekskavaatori ja selle kangide?
Kas katuse tagasossa mõeldud kate ka säilinud on?
Survelaagri kinnipaakumine on muidugi ebameeldiv, aga vanatehnika puhul paraku pigem ootuspärane. Väga hea, kui see asi sai õigete tükkidega lahendet, on järgmisel lihtsam - ei pea kellegi leidlikkusega pead vaevama.
Kas esilaaduril ujuvasend ka on? Enamasti ei ole...
Kui kõrgele eest ja tagant tõstma ulatab? Tuleb 3 m (üle kastiserva) puhtalt ära?
Kuidas operaator tuppa saab? Elegantse hüppega üle ekskavaatori ja selle kangide?
Kas katuse tagasossa mõeldud kate ka säilinud on?