23-09-2019, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2019, 12:57 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Naelrehvidega auto võtab rohkem kütust, teeb suuremat müra ning tagatipuks kulutab ka rohkem asfalti/saastab keskkonda. Lisaks 90% talvisest ajast on meil teedel üldsegi puhas ja sile asfalt, mille korral pole taleverehvi vajagi. Seega oleks lamellrehv ka täiesti loogiline valik...
Sellest kõigest hoolimata mina ise kasutan ja plaanin jäädagi naelrehve kasutama oma sõidukitel. Nimelt on elu õpetanud, et autosõidus enda ja kaasreisijate turvalisuse pealt ei tasu kokku hoida ning naelrehvide pidamine on kokkuvõttes alati parem või samahea kui lamellidel. Ja üks olukord tuhandest võib olla ühel päeval selline, kus see natuke rohkem pidavust saab täiesti ootamatult määravaks.
Küll aga kui meil naelrehvid peaks mingi aeg ära keelustatama, siis tuleb ikka lamellide peale üle minna. Aga seni maksan lisaohutuse eest peale. Eriti vanemate rehvide korral, naelasid ja nende olukorda on silmaga näha ning klõbisemist asfaldil saab ka käevahel veeretades proovida. Kasutatud lamellidel peaks hakkama mustrisügavust ja vanust hindama, mille jaoks mina ise poleks kindlasti piisavalt pädev.
Sellest kõigest hoolimata mina ise kasutan ja plaanin jäädagi naelrehve kasutama oma sõidukitel. Nimelt on elu õpetanud, et autosõidus enda ja kaasreisijate turvalisuse pealt ei tasu kokku hoida ning naelrehvide pidamine on kokkuvõttes alati parem või samahea kui lamellidel. Ja üks olukord tuhandest võib olla ühel päeval selline, kus see natuke rohkem pidavust saab täiesti ootamatult määravaks.
Küll aga kui meil naelrehvid peaks mingi aeg ära keelustatama, siis tuleb ikka lamellide peale üle minna. Aga seni maksan lisaohutuse eest peale. Eriti vanemate rehvide korral, naelasid ja nende olukorda on silmaga näha ning klõbisemist asfaldil saab ka käevahel veeretades proovida. Kasutatud lamellidel peaks hakkama mustrisügavust ja vanust hindama, mille jaoks mina ise poleks kindlasti piisavalt pädev.