23-09-2019, 20:59 PM
Käisin alles firma bussiga ülevaatusel.
Istusin rahulikult kõrvaltoas (akendega ja puha) kui ülevaataja tuli küsima kas nelivedu ja kuidas käsipidurit lülitada ?
Mina muididugi vastama, et ma sõidan esimest korda , et ma ei tea kuidas kässar peale käib ja seda ma veel vähem teadsin kas on nelikvedu.
Mees siis midagi pomises ja kadus tagasi klaasi taha ja siis nägin kuidas V-klass hüppas suure kaarega tagasi ja hea, et ei maandunud selle Subaru kapotil millel mõõdeti just CO-d.
Peale seda kohe sõitis V-klass ümber nurga maja ette tagasi ja kõik oleks nagu korras olnud ja läbis puhtalt.
Ei tehtud sellel bussil enam sillakontrolli jne. Vaid sooviti ruttu auto tagasi mulle anda.
Siinkohal ma pean ütlema, et ma tõesti ei teadnud, et see konkreetne buss on 4 vedu ja kuidas sellel käsipidur lülitub ei tea siiani, kuna iga kord kui ta välja suretan paneb auto ise käsipiduri peale kuigi on automaat.
Igaksjuhuks mainin, et meil firmas on kolm V-klassi ja üks on neist 4 vedu ja teised varem soetatud on 2veolised.
Istusin rahulikult kõrvaltoas (akendega ja puha) kui ülevaataja tuli küsima kas nelivedu ja kuidas käsipidurit lülitada ?
Mina muididugi vastama, et ma sõidan esimest korda , et ma ei tea kuidas kässar peale käib ja seda ma veel vähem teadsin kas on nelikvedu.
Mees siis midagi pomises ja kadus tagasi klaasi taha ja siis nägin kuidas V-klass hüppas suure kaarega tagasi ja hea, et ei maandunud selle Subaru kapotil millel mõõdeti just CO-d.
Peale seda kohe sõitis V-klass ümber nurga maja ette tagasi ja kõik oleks nagu korras olnud ja läbis puhtalt.
Ei tehtud sellel bussil enam sillakontrolli jne. Vaid sooviti ruttu auto tagasi mulle anda.
Siinkohal ma pean ütlema, et ma tõesti ei teadnud, et see konkreetne buss on 4 vedu ja kuidas sellel käsipidur lülitub ei tea siiani, kuna iga kord kui ta välja suretan paneb auto ise käsipiduri peale kuigi on automaat.
Igaksjuhuks mainin, et meil firmas on kolm V-klassi ja üks on neist 4 vedu ja teised varem soetatud on 2veolised.