23-09-2019, 22:39 PM
(23-09-2019, 22:19 PM)v6sa Kirjutas:Mersu elab üle jah aga mind paneb imestama, et nii nimetatud rahva teenrid näppivad autosid millest nad isgi midagi ei tea.(23-09-2019, 20:59 PM)Qunts Kirjutas: ...
Siinkohal ma pean ütlema, et ma tõesti ei teadnud, ... kuidas sellel käsipidur lülitub ei tea siiani, kuna iga kord kui ta välja suretan paneb auto ise käsipiduri peale kuigi on automaat.
...
Kiika vasaku põlve kanti, tulede lüliti alla. Seal peaks olema tõmmatav nupp.
Mersu nelivedu elab paar juhmi ülevaatajat üle.
Käisin firma suurima autoga MB Sprinter furgoon ülevaatusel ja suunati kohe veoautode stendi, kuigi tegemist B kati autoga.
Mõõdeti CO ära see korras kuigi Kati pole juba aastaid 3 all aga sellest ma ei tahtnud rääkida.
Nimelt läks siis furgoon piduri stendi ja esipidusid korras, siis tagupidurid ja jälle korras prooviti siis käsipidurit ja kui see luha võttis ja need eriti karvased rullid auto stendi pealt minema lennutasid peale mida käsipiduri tross pooleks läks tehti veel sildade kontroll ja öeldi, et kõik korras, et läbisite ülevaatuse!
Siis tekkis küsimus mida Fucki ???
Piduri tross pooleks (ok oli vana ja kulunud ja pidigi minema juba 3 aastat), ja eelmine päev öeldi Silberautos, et esimesed sharniirid vajaksid lähiajal vahetust + stabika varda puksid ja otsad ?
Siis tekib küsimus mis toimub ??? Aga sellest ei olnud sõnakestki.
Kas ei osata või ei taheta vaadatata, nimelt peab Mersu ülesse tõstma, et aru saada kas sharniirid korras või loksuvad sellise auto puhul mis kaalub tühjalt 2800kg.
Samas käisin enda isikliku Passatiga ülevaatusel kus sain alguses negatiivse vastuse, kuna esituledes oli kasutusel LED pirnid ja ei pidanud sobima aga tuttava juristiga nõu pidades läksin järgmine päeva tagasi ja küsisin näitata kus tulel on kirjas, et ei või olla LED siis öeldi, et tuli tuleb eest võtta.
Palusin seda nendel teha millest viisakalt keeltuti ja samas ülevaatus tehti kenasti ära.