26-09-2019, 09:25 AM
(26-09-2019, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:(26-09-2019, 00:58 AM)Marko Kirjutas:(25-09-2019, 22:51 PM)metsakohin Kirjutas: Naelte pooldajad ei ole ilmselt viimasel kümnel aastal toodetud lamelle proovinud.Kas tänapäevased lamellid säilitavad oma hea pidamise 3 või 5 talve?
Kui ei sõideta suvekuumal asfaldil, siis sama hästi/halvasti, kui sama kohtlemise saavad naelad.
Sõltub ka läbisõidust. Kui ikka pool mustrit on läinud, on sellega otsas ka mustriplokkide peenemad lamellid ja libedapidamine on kadunud.
Samuti saab, nagu naeltegagi, oma lollusega lasta plokid ümmarguseks ja siis on libedapidamisega ühel pool. Ning mitte kõigil mustritel ei saa panna teistpidi pöörlema.
Igapäevaliikluses toimetades nii 8 kkm hooajal kestsid rehvid 3 talve ära, siis oli muster sedapalju kulunud, et jäid suverehvideks. Asfaldil libedateks, aga kruusal ja mullal päris headeks, nagu juba eelkirjutajad mainisid. Ma ei pea veerandsadat tuhandet üldse halvaks tulemuseks.
Matadori kaubikule mõeldud lamellid olid head niikaua kui 3.-a talve hakul enam kerge tõusuga õuest välja ei saanud. ls. ehk kokku aastaga napp üle 10k.km. Läksid naelad alla ja sai ka haakega õuest minema.
(kulumispiirini) kulunud lamell, või üldse talverehv on hea vaid niikaua kuni veega kaetud pinnale sattub, näiteks veega täidetud pikirööpad. Kes korra kesksuvel libedasõidu läbi elanud, see teab.