26-09-2019, 17:14 PM
(26-09-2019, 00:58 AM)Marko Kirjutas:Seisev auto võiks olla pukkide peal, need kestavad ka üle viie aasta. Lamellidest pole haisugi viie aastapärast, isegi siis kui ainult talvel sõita. Õndsal vene ajal võisid (loe: pidid) rehvid kestma igavesti, tänapäeval sõidetakse. Ka naelad ei pea viie aasta pärast mitte s%&&agi, sest neid lihtsalt pole olla enam. Tundub, et rehvid, nii suvised, kui talvised tahetakse ikka kiilakateks sõita. Ka suverehv, mis on sõidetud seadusliku kulumise piirini, ei pea märja ilmaga enam mitte normaalselt.(25-09-2019, 22:51 PM)metsakohin Kirjutas: Naelte pooldajad ei ole ilmselt viimasel kümnel aastal toodetud lamelle proovinud.Kas tänapäevased lamellid säilitavad oma hea pidamise 3 või 5 talve? 10 aastat tagasi oli selge sott - lamellid on talutavad ainult esimesel hooajal. Mis tänapäeval teistmoodi on? Müügijuttu pole vaja kopeerida, tahan teada, et kuidas kaitstakse lamellide servasid ümardumise eest.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!