05-10-2019, 22:57 PM
Valged torud on kõrgrõhupumba regulaatori tööks vajalikud. Tegu ilmselt vana Simms pumbaga. "Gaasi" andmine käib drosselklapi liigutamisega. Vedru hoiab pumba latti max. asendis, ning kui mootor käivitub, tekib näiteks tühikäigule seatud drosseli sendis, alumises vaakumtorus vajalik hõrendus, et tõmmata pumba latt tühikäigu kogusele. Pöördeid tõstes avatase drosselit ning hõrendus langeb - vedru lükkab kütusekogust juurde.
Katkise membraani või lahtise alumise toru korral drosseli tühikäiguasendis, töötab mootor meeletu tahmaga.
Drosseli ülemine toru on õhufiltri takistuse mahaarvestamiseks.
Muud hoovad pumba küljes saavad olla suretamiseks või stardikoguse suurendamiseks.
Katkise membraani või lahtise alumise toru korral drosseli tühikäiguasendis, töötab mootor meeletu tahmaga.
Drosseli ülemine toru on õhufiltri takistuse mahaarvestamiseks.
Muud hoovad pumba küljes saavad olla suretamiseks või stardikoguse suurendamiseks.