M400 presentkatusega
#23

s-teet Kirjutas:kuna Almasid keegi enam igapäevaliikurina niikuinii ei tarvita ja garaazist lükatakse vanakesed välja ainult suvel, siis on lahtise katusega variant vägagi praktiline ja mõnus.
Kuna vähemalt piltide järgi on see eksemplar altpoolt üsna nutuses seisus, oleks ilmselt mõistlik lõigata kogu ülaosa maha ja mõni almaomanik, kes laepolstriga hädas, võib terve katuse ära vahetada Smile
Loomulikult peaks enne mõne keretööde spetsi käest küsima, kuskohast lõigata tuleks.

Ei olnud Alma Mossede ega ka Pobide kabrio-variandid tehtud nii, et vaid ülaosa erinev! Kogu kere (eriti salongiosa kandevkere osa) oli tugevam, kuna kandevkatust ei olnud ning akende ülaosas jooksev \"talastik\" asendas tugevuse osas seda vaid osaliselt.

Pigem tuleks kabrio-Alma kõrvale hankida korralik \"tavaline\" tugev sedaani kere doonoriks ning vaadata, mida ja kuhu ja kuidas saab keredetaile/sõlmi asendada. Osasid (plekke) kindlasti saab, karpide/talastike osas ei ole see enam aga kindel.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M400 presentkatusega - Autor: kõps - 15-06-2004, 23:56 PM
RE: M400 presentkatusega - Autor: hobiautod - 19-03-2008, 01:41 AM
RE: M400 presentkatusega - Autor: margus61 - 19-03-2008, 09:57 AM
RE: M400 presentkatusega - Autor: sander65 - 19-06-2009, 18:15 PM
RE: M400 presentkatusega - Autor: swen17 - 22-10-2009, 16:50 PM
RE: M400 presentkatusega - Autor: Sm. Volgahuviline - 26-10-2009, 19:15 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne