M400 presentkatusega
#26

Seda mõõdistamist kaugvõrdlemise teel ma kardan, et ei ole nii kerge korraldada. Olen surmkindel, et väljapaistvad osad (kereplekkide kuju, mõõtmed jms) on identsed. Mis on erinevat, peitub vast suures osas auto all - mingi tala/karp on suurema ristlõikega, kusagil on (tugevam) nurgatugevdus, piilarite kinnitus põhjale on veidi erinev (tugevam), kusagil on osa asju paksemast terasest, mõned karbid on paksemaseinalsed jne jne... Kui juba mõõtmiseks läheb, siis aitavad siin vaid kere täpsed detailjoonised. Need on ühed äraütlemata keerulised ja mahukad asjad teha, kuigi põhimõtteliselt on neid võimalik küll koostada.

Ilma selliste joonisteta saab ka hakkama, aga vaid siis, kui on kaks isendit põhi nähtavale keeratuna kõrvuti pandud. Nt taastatav kabrio ja doonorkere, kust on selgelt näha sarnasused ja erisused. Et siis saaks mõned läbiroostetanud detailid lõigita doonori küljest ja keevitada kabrio külge. Ja ülejäänud (kabriole ainuomased) liigroostetanud detailid valmistada lehtterasest valtsimise/lõikamise/keevitamise teel ise.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M400 presentkatusega - Autor: kõps - 15-06-2004, 23:56 PM
RE: M400 presentkatusega - Autor: hobiautod - 19-03-2008, 01:41 AM
RE: M400 presentkatusega - Autor: margus61 - 19-03-2008, 09:57 AM
RE: M400 presentkatusega - Autor: sander65 - 19-06-2009, 18:15 PM
RE: M400 presentkatusega - Autor: swen17 - 22-10-2009, 16:50 PM
RE: M400 presentkatusega - Autor: Sm. Volgahuviline - 26-10-2009, 19:15 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne