18-10-2019, 11:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2019, 16:04 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-10-2019, 09:42 AM)Laurts Kirjutas: 81kW 1.9 ei sobi? Poleks pöörete langemise pärast vaja muretseda, arvutiga sätib idle 900 rpm ja tuld. Ainuke mure sellise mootoriga on et vaja natuke elektroonikaga tegeleda (immo)
Sobiks küll, kui tahta. Iga pada sobiks, kuna kaal pole tegelikult teemaks ja diiselmootori kütusekulu sõltub ainult pruugitavast võimsusest. 2500 rpm koormuseta ulgudes on kulu mõni liiter tunnis, 2500 rpm@maxNm läheb ilmselt kanister tunnis ära.
Mul on üle nii vabalthingeldav 49 kW kui turboga 55 kW kolksvaagen. Töökorras mõlemad, eeskujulikud pole kumbki. Käivituvad ka pakasega. Pihustiotsad peaks mõlemal ära vahetama. Üks poolelus D-21 on ka, aga seda ma aeg-ajal veel pruugin ämmavihtleja liigutamiseks.
Veel tasub otsida Isuzu 1,7 l diislit (leidub ka Opelitel) ja muidugi Mercedese OM601, mida leiab 1984-1994 toodetud sõiduautodelt ja kaubikutelt.
Kõik on kaalus 200 kg ja nende eest ei tasu maksta üle 150 €. Kõigi puhul tuleb arvestada hõõgküünalde ja pihustiotste vahetamise vajadusega (võiks jääda 100 € sisse) ja on fifti-siksti võimalus pumbaremondiks. Aga õnneks on Oisu Diisel
Gaasi andma saab panna ka hüdrosüsteemi: kui tekib vajadus lisavõimusse järele, siis mingi pisuke silinder hakkab gaasihooba lükkama alates mingist piirist (no näiteks 100 bar pealt). Ja täisrõhul on pööre näiteks 3000 peal. Vaid muterdamise küsimus
EDIT: veel odavam ja töökindlam on gaasipedaal tegelikult... Ise doseerid, palju vaja.