19-10-2019, 11:37 AM
(19-10-2019, 09:50 AM)mossepower Kirjutas:(19-10-2019, 08:04 AM)Prii Kirjutas: Tagatuli võis mingil eriti varajasel Jupiter 2-l olla ümar, aga üldjuhul on kõik kahed sellise kandilise tulega, nagu sul.1967. aastal toimus tagatule vahetus, niiet antud masinale sobiks vast mõlemad tuled. Üks näide üleminekuvariandist, millel mõlemad kasutusel: Iz Jup 2K`67
...
Küll aga vahetati veneajal tihti ka omanike enda algatusel ФП-220 ise ФП-230 vastu ja seda turvalisuse huvides, sest esimene ФП-220 on selline paras seasilm ning võrreldes uue suure tulega (ФП-230) polnud seda pimedas eriti hästi näha.
Kuidas muidu teemaaluse masina dokumentidega lood on?
Dokumendid on vene ajast, kui omanikuks oli lätlane. Ehk see ratas on Lätist siia ostetud - selline lugu mulle müüja poolt igatahes räägiti. Numbrid raamil ja mootoril kattuvad dokumentides olevaga, aga dokument on ka veidi vett saanud, nii et selline nagu ikka segane lugu nende vanade asjadega ja uusi dokumente tuleb alles taotlema hakata. Aga kõik on võimalik. Mulle endale on juba mõnda aega olnud üks küsimus peas, et kui näiteks teha dokumentideta ratas musta numbri kandidaadiks ja see ka õnnestub, et kas siis on ise eelnevalt ARK-s sõiduk registrisse vaja vormistada või see käib musta numbri protsessiga kuidagi kaasa?