20-10-2019, 22:27 PM
Olles selle "ämmavihtlejaga tõstnud põllurammu ja kruusa laadinud, siis tegemist on kohutava aparaadiga.
T-16 kabiini sissekäimine pole lihtsam kui T-40 kabiini.
Kaeveosa aga on tehtud suunitlusega võtta traktori kõrvalt greiferiga ja panna kõrvale autokasti ja selleks ta kuidagi isegi sobib aga kindlasti mitte maapinnast allpool tegutsemiseks.
Esiteks juba traktori nina on meeter üle kaeveosa pööramise tsentri ja maapinnast allapoole pole midagi näha ja tundega pole nagu mõtet kraavi kaevata sest tulemus on piisavalt kole, et seda oma kinnistule ei tahaks.
Küljelt kaevata on ka teoorias võimalik, kuid jalg on samapikk kui nina ja näiteks kraavipervel liikudes isegi näeks mida kaevad, kuid küljepealt kraavi kaevata on tüütu sest pinnase peab teisele poole masinat panema ja seega 180 kraadi noolt keerama mis võtab oma aja.
Millega aga selle ämbliku kasutamisel peab arvestama on et pehmel pinnasel saab küll kraavi kaevata kui toetuspind piisavalt suur, kuid kui puhastada on vaja siis on suur probleem.
Ei saa siis ju kraavi pidi minna ja küljelt tegutsedes jääb kõik raskus ühele jalale ning selle masina tõmbad lihtsalt kraavi sisse kui julgemalt tõmmata mingit puujuurt näiteks.
Muidu sellele teemale süvitsi ei mõtle, kuid see nädalavahetus käisin lintidel 3 tonnise ekskavaatoriga pehmel pinnal kraavi kaevamas ja mingit osa puhastamas.
Kaevamine on lihtne sest võtad omale 8 tükki 3,5 meetriseid palke alla ja muudkui lähed aga puhastamisel on juba perv kaldu ja maapind selline, et väga lihtne on end kraavi tõmmata.
Saigi siis lähenetud nina ees kraavile kus maa väga pehme tundus ja oma jupp ära kaevatud ning siis tagasi ning masina pikkus edasi tuldud.
Millega kindlasti peaks arvestama on piisav liigutuste kiirus sest kaevata võib ka aeglaste liigutustega, kuid kui on savi ja muld järvelubjaga läbisegi siis see jääb nii koppa kinni et tühikäigul seda välja ei raputa kuidagi ja peab ikka pöörded päris kõrgeks panema.
Sellel tööl ongi uus täiesti ilma lõtkudeta masin halvem kui vana ja logiseva kulbiga.
T-16 kabiini sissekäimine pole lihtsam kui T-40 kabiini.
Kaeveosa aga on tehtud suunitlusega võtta traktori kõrvalt greiferiga ja panna kõrvale autokasti ja selleks ta kuidagi isegi sobib aga kindlasti mitte maapinnast allpool tegutsemiseks.
Esiteks juba traktori nina on meeter üle kaeveosa pööramise tsentri ja maapinnast allapoole pole midagi näha ja tundega pole nagu mõtet kraavi kaevata sest tulemus on piisavalt kole, et seda oma kinnistule ei tahaks.
Küljelt kaevata on ka teoorias võimalik, kuid jalg on samapikk kui nina ja näiteks kraavipervel liikudes isegi näeks mida kaevad, kuid küljepealt kraavi kaevata on tüütu sest pinnase peab teisele poole masinat panema ja seega 180 kraadi noolt keerama mis võtab oma aja.
Millega aga selle ämbliku kasutamisel peab arvestama on et pehmel pinnasel saab küll kraavi kaevata kui toetuspind piisavalt suur, kuid kui puhastada on vaja siis on suur probleem.
Ei saa siis ju kraavi pidi minna ja küljelt tegutsedes jääb kõik raskus ühele jalale ning selle masina tõmbad lihtsalt kraavi sisse kui julgemalt tõmmata mingit puujuurt näiteks.
Muidu sellele teemale süvitsi ei mõtle, kuid see nädalavahetus käisin lintidel 3 tonnise ekskavaatoriga pehmel pinnal kraavi kaevamas ja mingit osa puhastamas.
Kaevamine on lihtne sest võtad omale 8 tükki 3,5 meetriseid palke alla ja muudkui lähed aga puhastamisel on juba perv kaldu ja maapind selline, et väga lihtne on end kraavi tõmmata.
Saigi siis lähenetud nina ees kraavile kus maa väga pehme tundus ja oma jupp ära kaevatud ning siis tagasi ning masina pikkus edasi tuldud.
Millega kindlasti peaks arvestama on piisav liigutuste kiirus sest kaevata võib ka aeglaste liigutustega, kuid kui on savi ja muld järvelubjaga läbisegi siis see jääb nii koppa kinni et tühikäigul seda välja ei raputa kuidagi ja peab ikka pöörded päris kõrgeks panema.
Sellel tööl ongi uus täiesti ilma lõtkudeta masin halvem kui vana ja logiseva kulbiga.