21-10-2019, 21:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2019, 21:43 PM ja muutjaks oli juss.)
Sõiduauto pumba regulaator polegi mõeldud pöörde hoidmiseks, selleks on põllumajanduse/rasketehnika või statsionaar mootoritel kasutatavad pöörete regulaatorid.
Ma ei tea kas bosch-i pöörispeale on teistsugust regulaatorit saada aga ise olen kokku puutunud bosch P-seeria pumbaga millele on võtta vähemalt 3 erinevat tüüpi regulaatorit.
Näitlikult kuidas erinevad regulaatorid toimivad:Tänaval kasutataval pumba regulaatoril ütled Sa kui palju Sa kütet soovid, pump annab selle koguse. Aga Rasketehnika pumbal regulaatoril ütled Sa mis pööret Sa soovid ja pumba regulaator teeb kõike mis on tema võimuses.
Eks jah saab muuta vahemikku kui palju pöörded muutuvad koormuse kahanedes aga eri regulaatoritel on need vahemikud erinevad, tänavad omadel vahemikud sadades pööretes, täpsematel regulaatoritel paarkümment pööret. Aga eks need erinevad regulaatorid ole ka täiesti erinevalt üles ehitatud.
Ma ei tea kas bosch-i pöörispeale on teistsugust regulaatorit saada aga ise olen kokku puutunud bosch P-seeria pumbaga millele on võtta vähemalt 3 erinevat tüüpi regulaatorit.
Näitlikult kuidas erinevad regulaatorid toimivad:Tänaval kasutataval pumba regulaatoril ütled Sa kui palju Sa kütet soovid, pump annab selle koguse. Aga Rasketehnika pumbal regulaatoril ütled Sa mis pööret Sa soovid ja pumba regulaator teeb kõike mis on tema võimuses.
Eks jah saab muuta vahemikku kui palju pöörded muutuvad koormuse kahanedes aga eri regulaatoritel on need vahemikud erinevad, tänavad omadel vahemikud sadades pööretes, täpsematel regulaatoritel paarkümment pööret. Aga eks need erinevad regulaatorid ole ka täiesti erinevalt üles ehitatud.