22-10-2019, 11:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2019, 11:33 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Kuulge, kas mitet liiga lahja pump ja liiga nõrk motor ehk ülim optimeeritus ei ole selle asja elik probleemi uba?
Kopal on ju enam-vähem ette teada täpne võimsustarve ja õli vooluhulk. Kui piisav pauk on kogu aeg silindritel seljas mingi a'la 2000 rpm juures, ei muutu selle mootori hääl mitte ühest otsast. Suvaline käsigaasiga diisel teeb selle ära.
Teine asi: hetkeseisuga on isegi Börsist saada MITU korralikku alternatiivi, mida varem pole olnud. lisaks siis juba tuntud õhkjahutusega disilid.
Kubota.
Tuliuus hiinlane.
Siis mitmed kapremmitud T25 pajad jms.
Vaatad hindasid, kaalusid, jama - nafik sellega tegeleda??? Ma tõesti ei saa kohati sellest isearetamsiest aru. Puht matemaatiliselt on see idiootsus! Jah, Jumz jms on täiesti arutult liiga raske aga T-16 ei ole. See jutt, mis on koerasitt, et šassii upub - KÕIK upub, kui loll on roolis! Aga kaalu kergena hoida piisava võimekuse juures enamusega ei saa. Seesama poolroomik - toetuspind kui ATVl; suure toetuspinnaga võrk-käpad - nagu vesikirp.
Mina võtaks selle tooriku aluseks või tsipa kallima aga kergema toimiva ja investeeriks raha tehnika toimimisse, poolroomikute aretusse (näiteks ka plastroomikud!) ja unustaks asja... Kopa tööorgani paneks võimalikuotl madalale raami vahele et raskuskese all hoida.
Ma olin kindel, et Venemaal on pool-roomik hüdroga ära tehtud ja ei pidanudki pikalt otsima
Ei ole küll T-16 aga üks teine "kuum" trakatsitõug
Ja tundub, et vähemalt õpetusena on "russidele" ka pool-roomik mingis raamatus esindatud. Aga mina läheks seda teed... energiakulu ehitamisele ja rahakulu tuleb/tulnuks sama, kui kohe sedapidi alustada!
Kui aga asi tehakse puhtalt "jonni pärast" ja kuluefektiivsus ega ekspluatatsioonimugavus ei ole oluline, siis way to go! Äge on igatsugu nikerdisi vaadata
Kopal on ju enam-vähem ette teada täpne võimsustarve ja õli vooluhulk. Kui piisav pauk on kogu aeg silindritel seljas mingi a'la 2000 rpm juures, ei muutu selle mootori hääl mitte ühest otsast. Suvaline käsigaasiga diisel teeb selle ära.
Teine asi: hetkeseisuga on isegi Börsist saada MITU korralikku alternatiivi, mida varem pole olnud. lisaks siis juba tuntud õhkjahutusega disilid.
Kubota.
Tuliuus hiinlane.
Siis mitmed kapremmitud T25 pajad jms.
Vaatad hindasid, kaalusid, jama - nafik sellega tegeleda??? Ma tõesti ei saa kohati sellest isearetamsiest aru. Puht matemaatiliselt on see idiootsus! Jah, Jumz jms on täiesti arutult liiga raske aga T-16 ei ole. See jutt, mis on koerasitt, et šassii upub - KÕIK upub, kui loll on roolis! Aga kaalu kergena hoida piisava võimekuse juures enamusega ei saa. Seesama poolroomik - toetuspind kui ATVl; suure toetuspinnaga võrk-käpad - nagu vesikirp.
Mina võtaks selle tooriku aluseks või tsipa kallima aga kergema toimiva ja investeeriks raha tehnika toimimisse, poolroomikute aretusse (näiteks ka plastroomikud!) ja unustaks asja... Kopa tööorgani paneks võimalikuotl madalale raami vahele et raskuskese all hoida.
Ma olin kindel, et Venemaal on pool-roomik hüdroga ära tehtud ja ei pidanudki pikalt otsima


Kui aga asi tehakse puhtalt "jonni pärast" ja kuluefektiivsus ega ekspluatatsioonimugavus ei ole oluline, siis way to go! Äge on igatsugu nikerdisi vaadata
