22-10-2019, 17:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2019, 17:26 PM ja muutjaks oli Formika.)
Palju aega möödas viimasest postitusest. Lusikat nurka pole visanud, aga kuna lihtsalt pole aega olnud, siis proovin Septembri kuu tegemistest selle aparaadi kallal anda mingi ülevaate. Jagan selle kolme teemasse, siis väiksem risk, et mingi lollusega hakkama saades ei pea kogu kupatust uuesti tegema. 1 postitus siis mootorist. Meeldetuletuseks, et kuna mootor töötas hästi, õlirõhk 4+, siis ei hakanud seda laiali kiskuma, vaid vahetatud said kõik tihendid, mis nagu vene masinale kohaselt niikuinii lekkisid. Värvitud sai nii, nagu ta tehasest tuli. Kuna käigukast läks vahetusse, siis uue, tutika käigukasti pealt sai ka õige värvi toon võetud.
Muidugi sai see mootor pisut üle vuntsitud. Tehases seda küll keegi pahteldama ei hakanud. Aga ega ma sellega poliitbroilereid ka vedama ei hakka. Rohkem muuseumi värk, peasi, et silmal ilusam vaadata.
Muidugi sai see mootor pisut üle vuntsitud. Tehases seda küll keegi pahteldama ei hakanud. Aga ega ma sellega poliitbroilereid ka vedama ei hakka. Rohkem muuseumi värk, peasi, et silmal ilusam vaadata.