21-06-2004, 20:38 PM
Sai tehtud tsikliga 400 km pikkune tuur mööda eestimaad. Maksimumkiirus maanteel jäi kusagile 85 km/h kanti. (pärastpoole sai ka spidoka tõesust nii proovitud et auto sõitis ees)
Paneb muretsema, ma arvestasin ju et nüüd peaks ta sõitma vähemalt 90-95 km/h! Lõppude lõpuks on ju mootorit viilitud, ülekannet kiirendatud, korraliku küünlaga läheb asi käima ka käega vänta vajutades.
Kogemused on seni sellised et mootor on ühe A23 küünla õhtale saatnud. Ühel hommikul ei tahtnud mootor A17-ga enam käivituda, panin mingi vanema põlvkonna oma peale, läks käima. Sõitsin paar kilomeetrit - jõud vähenes, mootor suri. Vanema põlvkonna küünla elektroodid oli täiesti sulanud! Panin jälle sellesama A17 peale - vähemalt läks tööle ja viis mind 150 km jälle tagasi koju kuigi aeg-ajalt oli jõudu vaid 65-70 km/h sõitmiseks. Enamuse ajast siiski 80 km/h.
Praegu on peal mingi NGK küünal, proovinud ei ole kuna ilm on fekaal.
Aga seda ei teagi miks ta ideaalsel maanteel kõigest 85 km/h välja läheb ning see närib vaikselt. Kas viga võib olla kes-teab-mis düüsis mis läheb peale ainult isoleerpaelaga keerme vahel? Või jäi tal selleks jõudu liiga väheks kui ma 15 hambalise hammasratta peale panin? Peal on kandiline K65c karbuss, mis pidavat uuemast ümmargusest võimsam olema.
Tegu siis MMVZ-3.112.12 tsikliga, millel originaalis valmistajakiirus 90 km/h samas kui mina olen teda natuke treinud ja uue hammasratta pannud mis oleks pidanud asja kiiremaks/paremaks tegema? Kus võib viga peituda? Düüsis?
Paistab et MINSKI düüse ei leidugi enam, ei Kloostrimetsas ega Braueris. Inimeste käest võib ka ainult kes-teab-mis düüse saada?
Paneb muretsema, ma arvestasin ju et nüüd peaks ta sõitma vähemalt 90-95 km/h! Lõppude lõpuks on ju mootorit viilitud, ülekannet kiirendatud, korraliku küünlaga läheb asi käima ka käega vänta vajutades.
Kogemused on seni sellised et mootor on ühe A23 küünla õhtale saatnud. Ühel hommikul ei tahtnud mootor A17-ga enam käivituda, panin mingi vanema põlvkonna oma peale, läks käima. Sõitsin paar kilomeetrit - jõud vähenes, mootor suri. Vanema põlvkonna küünla elektroodid oli täiesti sulanud! Panin jälle sellesama A17 peale - vähemalt läks tööle ja viis mind 150 km jälle tagasi koju kuigi aeg-ajalt oli jõudu vaid 65-70 km/h sõitmiseks. Enamuse ajast siiski 80 km/h.
Praegu on peal mingi NGK küünal, proovinud ei ole kuna ilm on fekaal.
Aga seda ei teagi miks ta ideaalsel maanteel kõigest 85 km/h välja läheb ning see närib vaikselt. Kas viga võib olla kes-teab-mis düüsis mis läheb peale ainult isoleerpaelaga keerme vahel? Või jäi tal selleks jõudu liiga väheks kui ma 15 hambalise hammasratta peale panin? Peal on kandiline K65c karbuss, mis pidavat uuemast ümmargusest võimsam olema.
Tegu siis MMVZ-3.112.12 tsikliga, millel originaalis valmistajakiirus 90 km/h samas kui mina olen teda natuke treinud ja uue hammasratta pannud mis oleks pidanud asja kiiremaks/paremaks tegema? Kus võib viga peituda? Düüsis?
Paistab et MINSKI düüse ei leidugi enam, ei Kloostrimetsas ega Braueris. Inimeste käest võib ka ainult kes-teab-mis düüse saada?