24-10-2019, 10:57 AM
(24-10-2019, 10:43 AM)v6sa Kirjutas: Anna kannatust tõesti - mina, mina, mina. Loodetavasti ei pea Sa läbi tegema praktilist koolitust teemal: pargitud auto dünaamika pidurdamisel 1 meetriga eksinud CE kategooria autoga kohtumisel.
Enamus kopalisi on täna kokkuvolditava tagakopaga, mille välisgabariidiks on tugijala serv umbes rehvi välisjoonel ja pool meetrit tagapool. Esikopa välisgabariit on tõesti laiem, aga ka see on selgelt nähtav kolakas, mis reeglina ei keera väga kaugelt vastassuunast läbi. Aga on erandeid, möönan.
Muide, meil on kohti, kuhu igastugulised traktorilised ei tohigi "äritunnil" sõita.
Neid pimedaid asju on teisigi, mis ajavad hinge täis ajuti. Aga sellegi jutuarenduse teemaks olev multilifti konks on võrreldes KK kopa või pika haake allasõidutõkkega kaunikesti keerukas märgata. Ning selle tagasitoomine allasõidutõkke joonele ei eelda ümberehitusi ega tundidepuikkust ähkimist mudas, vaid mõnekümnesekundilist nupu/kangivajutust. Kole keeruline küll, eksole. Ka minu arvates sigadus kaasliiklejate suhtes.
Aga nagu juba tõdetud, siis "kerges jopes juhtida" ei ole keelatud ja nii jääbki esimese laibani. Mida ehk ei tulegi...
Lisaks tooksin veel välja, et konks (võrreldes sahaga näiteks) on väga terav ja seoses sellega omab palju paremat võimet "ohvri" sisse lõikuda.