29-10-2019, 13:10 PM
(29-10-2019, 12:13 PM)mossepower Kirjutas:(29-10-2019, 07:52 AM)Daff Kirjutas: See vorstiga paikamine on tee pealt rehvitöökotta sõiduks. Pikemaks kasutamiseks selline meetod küll usaldust ei ärata.Oleks hea kirja panna ka reaalseid kogemusi (ja mis firma), mille puhul nöör on ära tulnud või hakanud õhku läbi laskma?
Siin näiteks väidetakse, et 2-rattalistele mõeldud selline rehviparandusnöör olevat igavene.
Nööriga endal kogemus puudub. Küll aga võin toetada, et rehvivahu kasutamine on ajutine lahendus. Eksperimendi korras pidas R15 sõiduauto rehv esimese suvalise tanklast ostetud rehvivahuga 2 nädalat ja läbisõitu kogunes selle ajaga ca. 700 km.
Nööriga omal samuti pikem kogemus puudub aga tegin järelduse kunagi nähtu põhjal. Kunagi ammu ühele mersule panin 235 laiad kasutatud rehvid alla mis olid saksast toodud ja kaks olid nööriga paigatud ning vajusid pikapeale lössi. Sai seen sisse tõmmatud sest tol korral nii lai rehv maksis meil sama palju kui mu vana mersu.
Teine näide.Üks tuttav vedas kunagi saksast kasutatud rehve mida ta korjas rehvitöökodadest kokku ja sai teda transpordil aidatud. Silma jäi just see, et vaga palju rehve mis olid nööriga paigatud olid suht uuepoolse väljanägemisega ehk üle keskmise mustritagavaraga. Võibolla mängib seal rolli ka kiirus sest eestis ei saa unes ka sellist hoogu sisse kui siin ringi uhatakse.
Aquila captas non muscas.