01-11-2019, 23:57 PM
(01-11-2019, 22:42 PM)Raigo Kirjutas: Väga viis töö, millise päritoluga uued väntvõllid on?
Kas jupiteril on ka üks väntvõlli simmekatest nn paks? Ja kas kasutasid nn margikohaseid tihendeid või hankisid kaasaegsed?
Mis tüüpi ning tootja väntvõllilaagreid kasutasid
Väntvõllid on vene päritolu IŽ tehasest nagu müüja väitis, ehk ostsin Põlva R.H. Autoosade poest. Mind see nagu isegi ei häiri, pigem on liikvel ka Hiinast pärit väntvõllid, mida üks Narvast pärit "jawavaruosade" müüja väitis olevat selline vähe kestev variant, aga eks igale oma, muidu ilmselt ei müüdaks neid odavamaid variante ka siin. Ja samas mulle igati imponeeris vene Jupiteri simmerlingide komplekt, mis materjali kvaliteedi ja korrektsete mõõtude poolest mulle kuidagi silma jäid, ehk neid ma ei hakanud ükshaaval mujalt otsima. Vasakus mootori pooles olev vända simmerling on jah kahe huulikuga. Laagrid see-eest aga läksid mootorisse kõik SKF omad. Nagu lähevad ka esi- ja tagajooksudesse. Väntvõllile siis näiteks sellised SKF 6205-2RSH C3. Külgedelt simmerlingid maha ja määrdest puhtaks ja seejärel kuumaga pesasid paisutades laagrid kenasti lõhkumata sisse.
Samas jälle pettusin täiesti uues veoketi hammasratta täpsuses/kvaliteedis.
No paned uue ketiratta nuutide otsa ja lõtkub igas suunas...pluss veel see häda, et võlli nuutide otsa istub ta oma viimaste servakestega, ehk ei tea kaua kulub, et ta üle nuutide jooksma hakkab...läks vana ketiratas tagasi.