22-06-2004, 13:50 PM
To: robi
Tegelikult on Volga suutlikkus ikka parajalt üle mõistuse ja sinu jamadest ma ju polnud kuulnudki ja mul oli parasjagu sebimist ka. Ise olin väga hädas teise käigu üles leidmisega ja mõnel kiirendusel ei leidnudki. Lisaks jäi esimene käik nö. väga sisse. Siinkohal meenub aasta 84, kui oli võimalus kasutada 3 suvekuud Gaz- 24a. Koeru kapremont, ülisalatirohelist värvi. Sellel autol oli nimelt võimalik kasutada ainult 4. käiku, kuna käigukang oma asendit lihtsalt ei muutnud. Ja terve nädala sõitsin mööda Tallinnat ja seda ainult neljanda käiguga! Päris huvitav oli....... eriti kohalt liikuma hakkamine
Lugupidamisega
Sm. Tasku
Gaz- 3102, Gaz- 21, Gaz- 51
Tegelikult on Volga suutlikkus ikka parajalt üle mõistuse ja sinu jamadest ma ju polnud kuulnudki ja mul oli parasjagu sebimist ka. Ise olin väga hädas teise käigu üles leidmisega ja mõnel kiirendusel ei leidnudki. Lisaks jäi esimene käik nö. väga sisse. Siinkohal meenub aasta 84, kui oli võimalus kasutada 3 suvekuud Gaz- 24a. Koeru kapremont, ülisalatirohelist värvi. Sellel autol oli nimelt võimalik kasutada ainult 4. käiku, kuna käigukang oma asendit lihtsalt ei muutnud. Ja terve nädala sõitsin mööda Tallinnat ja seda ainult neljanda käiguga! Päris huvitav oli....... eriti kohalt liikuma hakkamine
Lugupidamisega
Sm. Tasku
Gaz- 3102, Gaz- 21, Gaz- 51