03-11-2019, 21:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2019, 21:02 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Jaotuskarbiks nimetatakse mootori jaotushammasrataste karterit mootori eesotsas. Seda, kust saavad kõik võllid ajami.
Kui diisli lõhna õlis ei ole (säärase juurdekasvu puhul peaks olema selge diislilebra tunda), siis on tõenäoliselt hüdroõli mootoris. Kui pumba võllitihend ei pea (sest võll on liiga kulunud), siis nii võib juhtuda küll. Aga ei pea juhtuma. Eriti siis, kui juurde tuleb rohkem, kui ära kaob.
Paraku märkide kohta ei oska veel midagi kosta.
O-rõngas on viga saanud, kuna flants ei liibu tihedalt. Aga kuniks see ei leki, pole ka häda - lihtsalt tuleb avamisel uus panna.
Kui diisli lõhna õlis ei ole (säärase juurdekasvu puhul peaks olema selge diislilebra tunda), siis on tõenäoliselt hüdroõli mootoris. Kui pumba võllitihend ei pea (sest võll on liiga kulunud), siis nii võib juhtuda küll. Aga ei pea juhtuma. Eriti siis, kui juurde tuleb rohkem, kui ära kaob.
Paraku märkide kohta ei oska veel midagi kosta.
O-rõngas on viga saanud, kuna flants ei liibu tihedalt. Aga kuniks see ei leki, pole ka häda - lihtsalt tuleb avamisel uus panna.