03-11-2019, 21:07 PM
(03-11-2019, 21:02 PM)v6sa Kirjutas: Jaotuskarbiks nimetatakse mootori jaotushammasrataste karterit mootori eesotsas. Seda, kust saavad kõik võllid ajami.
Kui diisli lõhna õlis ei ole (säärase juurdekasvu puhul peaks olema selge diislilebra tunda), siis on tõenäoliselt hüdroõli mootoris. Kui pumba võllitihend ei pea (sest võll on liiga kulunud), siis nii võib juhtuda küll. Aga ei pea juhtuma. Eriti siis, kui juurde tuleb rohkem, kui ära kaob.
Paraku märkide kohta ei oska veel midagi kosta.
O-rõngas on viga saanud, kuna flants ei liibu tihedalt. Aga kuniks see ei leki, pole ka häda - lihtsalt tuleb avamisel uus panna.
Siis tuleb vist uus pump panna ega seda vist ei remondi kui võll juba kulunud.
Igaksjuhuks muidugi vaataks KSP otsatihendi ka üle kui nagunii kõik juba laiali võetud.
Aga et peale maha võtmist ka käima läheks küsin, et midagi valesti ei teeks.