04-11-2019, 13:58 PM
Sellest teemast hulk aega möödas. Vaatan, et teemat palju uuritud. Ennast ju kunagi kangeste huvitas selline teema.
Nüüd saan ka oma panuse panna, vahepeal kogutud andmete põhjal.
Praegu liigun Iveco Eurocargo 75E14 (kongiga) masinaga ringi. Nelja liitrine mootor on ja aasta 95. Ütleme, et 18 liitriga olen hakkama saanud. On ka 16liitriseid päevi olnud. Küll see koormas kinni on. Mul masin enamuses täiskaalus sõidab ja sõidustiil õko.
MB L 410 D 89a (kongiga) küttekuluks võib arvestada 15 liitrit sajale. Sellise kuluga sain igal ajal hakkama. Väikseim kulu oli kuskil 11,5 ja keskmine võiks olla kuskil 13 ümber.
Praegu näpin ühte 6liitise mootoriga Renault Midlainerit. Selle küttekulu veel ei tea. Ehk kunagi saan teada. Kui kellegil on praegu teada, siis võib muidugi siia kirja panna. Eesti Postil sõitis neid kunagi ringi
Nüüd saan ka oma panuse panna, vahepeal kogutud andmete põhjal.
Praegu liigun Iveco Eurocargo 75E14 (kongiga) masinaga ringi. Nelja liitrine mootor on ja aasta 95. Ütleme, et 18 liitriga olen hakkama saanud. On ka 16liitriseid päevi olnud. Küll see koormas kinni on. Mul masin enamuses täiskaalus sõidab ja sõidustiil õko.
MB L 410 D 89a (kongiga) küttekuluks võib arvestada 15 liitrit sajale. Sellise kuluga sain igal ajal hakkama. Väikseim kulu oli kuskil 11,5 ja keskmine võiks olla kuskil 13 ümber.
Praegu näpin ühte 6liitise mootoriga Renault Midlainerit. Selle küttekulu veel ei tea. Ehk kunagi saan teada. Kui kellegil on praegu teada, siis võib muidugi siia kirja panna. Eesti Postil sõitis neid kunagi ringi