25-11-2019, 18:29 PM
See disain ehmatas ikka korralikult, aga mis puutub nendesse küljeklaasidesse, siis pigem on see ikkagi reklaamitrikk, et ükski njuuspeiper seda autot märkamata ei jätaks.
Sellest disainist pere keskel lobisedes, minu üllatuseks tuli positiivne kommentaar nooremalt võsukeselt, et tema arvates on täitsa pro. Et "tavalisi" kastikaid ju kõik kohad täis, mis mõte on neid juurde tampida ? See mõttetera pani ülejäänutel suu kinni ja loodetavasti on sel riistapuul kõigest olenemata ka müügiedu. See 100+ tuhhi eelmüüdud autot kõigest saja taalase ettemaksuga väga ei veena. Kui otsida võrdlust vähe erilisemate autode seast ja vaadata ajalukku, siis Corvairi müüdi 1960a. esimese 2 päevaga kõigest 26 000 tk.
See siledate pindadega nurgelisus on pigem vast seotud selle roostevaba terasega. Kui vaadata DeLoreani (ka roostevaba teras) siis on selle profiilid ju ka siledad. Ilmselt siin mingi tehnoloogiline nüanss.
Sellest disainist pere keskel lobisedes, minu üllatuseks tuli positiivne kommentaar nooremalt võsukeselt, et tema arvates on täitsa pro. Et "tavalisi" kastikaid ju kõik kohad täis, mis mõte on neid juurde tampida ? See mõttetera pani ülejäänutel suu kinni ja loodetavasti on sel riistapuul kõigest olenemata ka müügiedu. See 100+ tuhhi eelmüüdud autot kõigest saja taalase ettemaksuga väga ei veena. Kui otsida võrdlust vähe erilisemate autode seast ja vaadata ajalukku, siis Corvairi müüdi 1960a. esimese 2 päevaga kõigest 26 000 tk.
See siledate pindadega nurgelisus on pigem vast seotud selle roostevaba terasega. Kui vaadata DeLoreani (ka roostevaba teras) siis on selle profiilid ju ka siledad. Ilmselt siin mingi tehnoloogiline nüanss.