26-11-2019, 18:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2019, 18:47 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-11-2019, 13:26 PM)zazik Kirjutas:(25-11-2019, 20:40 PM)Aare R. Kirjutas: ...
Lgp Ksf! Aare R. on üsna hästi kokku võtnud selle, mis meie liikluses valesti on. MINA, MINA, MINA!!!
...
Reaalselt on ju kõigil võimalus mõlemat rada kasutada ja kui mõlemad rajad oleks võrdselt koormatud, siis polekski ju "aeglaseid" ja "kiireid". Ja lisaks oleks tagapool saba lühem ning takistaks teisi vähem.
...
Eriti huvitav on väide, et koonduvate ridade puhul on lõppu sõitmine ebaviisakas. Tegelikult on ju hoopis varem reastumine ebaviisakas, kuna iga varemreastuja pikendab temast tahapoole jäävate parempoolses reas ootajate aega KAHE auto võrra, samas kui iga lõpunisõitja vaid ühe auto võrra. Seda eeldusel, et lõpus lähevad autod kokku üle ühe, nii nagu õige ongi.
Väga ilus näide põhiprobleemist meie liikluses. Nii suurte tähtedega ka veel kirjutatud. Aitäh! Küll viitega valele mehele, aga las see jääda. Minu arvates kirjutas Aare siiski täpselt samas müttes ja ülbitsemist ei olnud küll kuskilt näha.
Aga keda ja kus takistab see I rea saba? Ulatub reaalselt Suur-Sõjamäe viaduktilt tulijaid takistama? Või on Tartu maanteel väljas ja kabanosserid ei pääse takistamatult baasist väljuma?
Ja mis mõttes varem reastumine rohkem I rea liikumist takistab, kui ülbe näoga lõppusõitmine ja siis julmalt pealekeeramine? Ühtviisi peab teed andma ju ikka...
Vahet ei ole, mismoodi üritatakse säärases kitsas ja aeglases kohas oma liikumist ära põhjendada - ikkagi liigub kogu tropp ainult sellise kiirusega, nagu see õnnetu üks rida vedada jaksab. Ühes või kahes reas liikumine enne seda ei muuda asja. Ummik on ju peale liitumist ja liitujatel pole mitte kuhugi minna.