02-12-2019, 21:03 PM
(01-12-2019, 14:43 PM)oltsberg Kirjutas: Ja veel: kas UAZil peavad turvavööd olema? Tendi tugikaare küljes ja põrandas isegi on mingid keermestatud avad, mis nagu viitaks, et peab. Aga samas: kas tehases ikka pandi rihmad külge?Ei ole küll näinud, et tendiga UAZ-il turvavööd oleks olnud. Kui, siis on see juba mingi hoopis hilise aja teema. Nõukaajal ei olnud turvavöösid ka UAZ bussidel-furgoonidel-kastikatel. ErAZ-il minu mäletamist mööda samuti mitte. Samas RAF 2203 esiistmetel olid. Tegelikult polnud turvavöösid ühelgi Nõukogude autol enne 1973. aasta minule teadmata kuupäeva, mil tehas Norma neid tootma hakkas. Nii et seega nt. musta numbri vääriline 1971. aasta nullüks või 1972. aasta Volga peaks tegelikult turvavöödeta olema, kuigi nende paigaldamise võimalus oli küll juba tehase poolt ette nähtud, vajalikud kinnituskohad olemas ja tegelikult pidanuks ka turvavööd olemas olema, aga sotsialismi viljastavates tingimustes ei saanud lihtsalt turvavööde tsehh õigeks ajaks valmis . Mis aga veel UAZ-i ja tema igasugustesse keermestatud avadesse puutub, siis ärgem unustagem, et tegu siiski algselt militaarsõidukiga ja vist vanakurat ise ka täpselt ei tea, mis erinevate seadmete ja asjanduste pealekruvimise võimalused seal tegelikult kõik ette nähtud olid.
Puruks ja pool pööret tagasi!