03-12-2019, 17:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2019, 17:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(03-12-2019, 17:23 PM)linnuke Kirjutas:(03-12-2019, 17:12 PM)v6sa Kirjutas: Milleks kerghaagisele portekõrgendused? Massid lähevad niigi lõhki.
Vintsipukid jms. mudru tiislil takistab pika mandi vedu, mida siin kangesti teha soovitakse.
Isoveri või ka heinapallide puhul kulub ära küll .Egas kõik telleseid vea.
Ja mõlemad on ülegabariitne kaup, mida portekõrgendustesse kuidagi ei mahuta kinnitamata. Ma saan aru, kui oleks räägitud õhukuiva halupuude koormasseloopiumisest ladumise asemel, vat seal on tõesti kõrgendustest suti abi, kuna muidu kitsa ja madala portega haagis saab liiga kõrge kuhja peale. On ka kogemust...
Portekõrgendused koos ristlatiga (hädavajalik 40 cm puhul), varuratas ja vintsipukk on jälle pea sada kilo eluskaalu juures. Ehk sama palju kandevõimet kaotatud.
Palun mitte valesti aru saada: loomulikult on kõrgendused ja tent ja plastkaas kasulikud teatud olukordades. Aga veel rohkem on olukordasid, kus need on kasutud, tüliks või suisa üleliigsed. Sestap poel ka minul ei tööriistakasti, ei varurattakandurit (tõsi, varurattale on koht tiisli all), ei vintsipukki. Et võimalikult vähe peaks rehkendama ja arvestama.
Samas on ikka edev küll, kui keegi v6sa kärutab pelga kaunaga, aga vat mul seisab kõrgenduste ja tendiga ning valuveljel varurattaga asi õuel. Sedagi aspekti ei tohi haagise valikul jätta arvestamata