06-12-2019, 13:41 PM
Ma pigem sõidaks ka rekka ees, kui taga - klaas on kogu aeg paska täis ja igas kohas, kus on vaja kiirust maha võtta, kiirendab see kaks aastat seal. Samas on võimalik mainitud rekkadest mööda saada nii, et neid üldse ei sega, just nimelt tänu sellele, et nad on aeglased. Ootad kasvõi ära koha, kus tal on hoog maha lastud ja kütad minna.
Mis veoautode puhul pigem häirib(jaa jaa, ikka sama jutt), on see, et 90 alas, kus mõistlik sõidutauto liigub 97km/h GPS, liigub ka see rekka 87-97 vahel enam vähem üldiselt.
Aga kui jõuad 70 alasse (küla, kool, lapsed teel, vms põhjus), laseb 52 tonni kaaluv rekka ~80 GPS järgi. Aga ohtlikkusse vahe sõiduauto ja rekka vahel...
Pealegi - rekkamees on tööl. Ta saab raha selle sõitmise eest. Kui tükitööna, siis ise on loll. Kiirustades aga tööd ei tehta, kvaliteet on oluline ja siis alles siis tuleb tähtusejärjekorras tempo. Kaua see 52 tonni jääb 80 km/h äkkpidurdades seisma, kui tee on märg või isegi pisut libe?
Mis veoautode puhul pigem häirib(jaa jaa, ikka sama jutt), on see, et 90 alas, kus mõistlik sõidutauto liigub 97km/h GPS, liigub ka see rekka 87-97 vahel enam vähem üldiselt.
Aga kui jõuad 70 alasse (küla, kool, lapsed teel, vms põhjus), laseb 52 tonni kaaluv rekka ~80 GPS järgi. Aga ohtlikkusse vahe sõiduauto ja rekka vahel...
Pealegi - rekkamees on tööl. Ta saab raha selle sõitmise eest. Kui tükitööna, siis ise on loll. Kiirustades aga tööd ei tehta, kvaliteet on oluline ja siis alles siis tuleb tähtusejärjekorras tempo. Kaua see 52 tonni jääb 80 km/h äkkpidurdades seisma, kui tee on märg või isegi pisut libe?