08-12-2019, 12:02 PM
Originaalis on mootoril kahe astmeline reduktor: esimene aste aeglustab 6x (loe: kuus korda!), teine aste aeglustab 3x. Mõtle ise, kas läheb otse või on vaja natuke aeglustada?
Reversikastist ka: pask jah, pole displeid ja elektroonilist juhtimist.
Tegelikult täiesti normaalne asi, isegi tänapäevased Kulibinid ja Edissonid ei oska midagi kavalamat välja mõelda, mõtlen siin käigukaste, kus kaks käiku korraga sees ja saad kohe ilma jõnksuta ühelt teisele üle minna. Seal sama lugu, mõlemad suunad kohe olemas ja kui neid ikka pidevalt mõtlematult on jõuga valitud, siis ega igavesti ei kesta. Midagi pole teha 60 aastat teeb oma töö, võta lahti ja vaheta võimalusel sidurid omavahel ära, oleneb mis suunas põhiline liikumine toimub.
Reversikastist ka: pask jah, pole displeid ja elektroonilist juhtimist.
Tegelikult täiesti normaalne asi, isegi tänapäevased Kulibinid ja Edissonid ei oska midagi kavalamat välja mõelda, mõtlen siin käigukaste, kus kaks käiku korraga sees ja saad kohe ilma jõnksuta ühelt teisele üle minna. Seal sama lugu, mõlemad suunad kohe olemas ja kui neid ikka pidevalt mõtlematult on jõuga valitud, siis ega igavesti ei kesta. Midagi pole teha 60 aastat teeb oma töö, võta lahti ja vaheta võimalusel sidurid omavahel ära, oleneb mis suunas põhiline liikumine toimub.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!