10-12-2019, 10:35 AM
Tekkis vahepealsete tegevuste käigus küsimus praktikutele. Nimelt kas keegi on proovinud nö. tavaliste värvidega kahetaktilise silindrit või selle pead värvida - neid kõige kuumemaid detaile? Kas need mitte kuumale pinnale mõeldud värvid jäävad püsima või põlevad kiirelt kollaseks ja tulevad maha? Huvitav oleks teada. Karteri peal püsivad nad küll, aga mul on plaanis ka silinder üle tuisata ja pean endaga kahevõitlust, kas osta mingi kuumakindel värv või siis mitte. Varematel aegadel sai alumiiniumpulbrit lakiga segatud ja mootoreid värvitud, ei juhtunud nagu midagi.
Asjad taustal pidevalt ja vaikselt muidugi edenevad. Mõned detailid on veel viimasesse värvimisse minemas nagu esiporilaud ja küljekarbid, aga kõik muu juba on lõplikult oma pinnakatted saanud ja õige pea hakkab koostama rattaid ja seda, mida kroomimisest tulemata detailideta koostada annab.
Asjad taustal pidevalt ja vaikselt muidugi edenevad. Mõned detailid on veel viimasesse värvimisse minemas nagu esiporilaud ja küljekarbid, aga kõik muu juba on lõplikult oma pinnakatted saanud ja õige pea hakkab koostama rattaid ja seda, mida kroomimisest tulemata detailideta koostada annab.