26-06-2004, 21:21 PM
Roburitel kahetaktilisi mootoreid ei olnud,pigem õhkjahutusega diisel.Kuna neid miskil arvul ka NL-i sisse veeti,kajastuvad nende andmed ka spravotšnikes ning mis ma oma 1984.aasta väljaandest leidsin Roburi ja IFA kohta:
Robur LD3000 KF/ST-KO (furgoon):
Mootor 4VD 12,5/10SRL,4-silindrine õhkjahutusega diisel
Võimsus 50 kW/68 hj
Silindri läbimõõt/kolvikäik:100/125 mm
Töömaht:3,9 liitrit
max.pöördemoment:216 Nm/1400 p/min
IFA W50L/K (kallur)
Mootor:4VD 14,5/12-1SRW,4-silindrine õhkjahutusega diisel
Võimsus 92,4 kW/125 hj
Silindri läbimõõt/kolvikäik:120/145 mm
Töömaht:6,56 liitrit
max.pöördemoment:421,4 Nm/1350 p/min
Robur LD3000 KF/ST-KO (furgoon):
Mootor 4VD 12,5/10SRL,4-silindrine õhkjahutusega diisel
Võimsus 50 kW/68 hj
Silindri läbimõõt/kolvikäik:100/125 mm
Töömaht:3,9 liitrit
max.pöördemoment:216 Nm/1400 p/min
IFA W50L/K (kallur)
Mootor:4VD 14,5/12-1SRW,4-silindrine õhkjahutusega diisel
Võimsus 92,4 kW/125 hj
Silindri läbimõõt/kolvikäik:120/145 mm
Töömaht:6,56 liitrit
max.pöördemoment:421,4 Nm/1350 p/min
kalevpoeg Kirjutas:[quote=Landy]
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mrali
Robur- 45 tk inc. kirjaveaga nimed(Robuk , Robun)ja IFA .Vanim \'68 ja uusim\'92. Huvitaval kombel oli tollal neid päris palju kirikute ja kogudustevalduses.
90nendate keskel sai Pärnu Metodisti Kogudus kingituseks Robur LD bussi! Oli teine helesinine vist, ma nägin seda ise kuna seda bussi juhtis üks mu tuttav bussijuht Pärnus. Minu arust oli bussil kahetaktiline mootor! Ei tea kas Pärnakad on veel seda bussi näinud?
See Bejing millest juttu oli, seisis veel 97-98 paiku Marja Battaljonis Tallinnas vist. Neid oli minuteada vaid üks kuni kaks autot. Ka oli neid Willys Overland Jeepisid seal!