10-12-2019, 13:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2019, 19:05 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(10-12-2019, 12:02 PM)ivo86 Kirjutas:See teema, aga ka igasugune seadusandlus, on vahepeal niipalju arenenud! Vahepeal jõuti juba absurdsete hindadega asjadeni nagu O2 kasthaagised jms. Üldse on haagis Eestis täiesti sõgeda hinnaga OSTA, rentida on mõtekas. Muuseas, viimane küsimus ostuks oli jälle ju ATVd vaja vedada kalale jms. Jummala pohh, milline nendest osta sest kõik vad peaaegu ühesugused. Tiisli pikkuse vahe ongi suurim erinevus. Kuna kalal käiakse pikemalt kui pool päeva, on rahaliselt mõtekam haagist omada. Selline korralik lisadega asi maksab 1500raha, tavaline kerghaagise ööpäeva rendihind on 25€ ehk 60 päeva käid kalal, oled nullis. Aga kui hagist on vaja paaritunnisteks sutsakateks, siis on rendikordade arv 100 ja rohkem, mis selle raha eest saab. Ja ka siis vaatad, kas autol passis on üldse mingi number kirjas või on seal "mõnitus".(10-12-2019, 11:34 AM)PlyVal64 Kirjutas:(10-12-2019, 11:01 AM)ivo86 Kirjutas:Ja fuktsionaalset lugemisoskust on vaja milleks????(10-12-2019, 10:53 AM)PlyVal64 Kirjutas: Ei vali haagist ja siis otsi sinna etta legaalset vedurit, ostaks kaks ühes kola vedamiseks!
Millise HAAGISE ma valima peaks?
Right back @ you.
Teemaks ei ole, et kas ma peaks ostma bussi või haagise. See, et Sina väikse BMW istemel mahud, ei puutu kuidagi haagise valimisse. Igasse teemasse on vaja paugutada rämedalt teemast välja minevat teksti, aga kui panna linke ja jura juurde, siis on ok või? Mul on palju parem ronida XC90sse näiteks, kui passatisse, seega soovitan valida haagise, mis paremini volvo järel istub kui passati?
teema esimene postitus:" Seisab lähiajal ehk ees haagise ost. Kerghaagis ühe sillaga (kuni 750kg siis). On siin inimestel kogemusi, mis tootja valida? Keevis või poltliitega? Või mida üldse veel tähele panna? "
Seal ei ole kirjas, et lähiajal on vaja prusse vedada. Seal on kirjas, et milline haagis parim on. Mis parim tähendab, et tõesti lahtine mõiste, aga parim haagis ei ole mikrobuss. Mikrobuss on mikrobuss ja haagis on haagis. Tule taevas appi.
Kaubik tuli sisse, kui jutt on "kogu aeg käru sabas ja muudkui tassin kõike, tohutud kaalud". Aga ka kaudselt läbi haagiste kaante, et on head hoiukohad! Kaubik on ju veel suurem hoiukoht

Lihtsalt Eestis on valik olematu, et panna hinnad õigeks. Et võtta haagis ja samas hinnas kastikas. Odavaim 1000 kilo kandevõimega haagis on see tundmatu asi 1450€. Enamuse autodega kaasneb kahjuks ka BE vajadus. Odavaim sellise kandevõimega kastikas on mõned rahad kallim. Rootsis on amuu jõutud aga hagiste asendamiseni autodega ja sedalaadi asju on seal palju liikvel! Need kõik seal maalt toodud ja ongi "mootoriga haagised" sest osadel moodsatel autodel pole enam üldse haagist lubatud, õigemini on see paljudel puhkudel mõnitamine! Odavam on kolaveoks eraldi pisemat kastiautot omada!
Toon näite: isegi füüsiliselt konks küljes, kõige tüüpilisem aasta 2019/2020 pereauto, mille sabas võiks haagisel murutrakatsit suvekodusse vedada. Aga mida ütleb taustakontroll: 345 kilo on nii piduriteta kui piduritega haagise mass! Tühjasid haagiseid saab tõesti vedada! Ja see kahjuks on tulevik ehk erakaubik võib muutuda väga popiks! Elektriautodel on ju niigi käru 0kg, Leaf, NV200Evalia, Kona jms kohe kindlasti. Kona täitsa ju auto. Kontrollisin: kuigi USAs on Model X käru vist isegi lubatud, siis Eestis on passis kõik 0 kg! Esimenme elektriauto, millel on ka kobe haagis lubatud, on see aparaat
