11-12-2019, 14:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2019, 15:10 PM ja muutjaks oli cesium.)

Küsimus polegi selles kas midagi säherdust on keegi kusagil juba teinud vaid konkreetses teostuses.
Teemaks oleva t2 puhul on see roheline suvaliselt sisse hüppavate (trepp küljel) või läbilõikavate valgete triipudega (molu) või liiga väikseste paneelidega (päramine tuledevaheline ala) ära lõhutud ja lisaks visuaalselt liiga kõrgeks aetud (aknad mis ka sulavad teemasse ja katuseserv).
Post #357 näidetes Datsuni profiil on naturaalselt piisavalt kitsas, et seal seda "müüritist" kõrgeks ajada ei anna, mille tulemusel jääb see kompaktne ja silmale lihtsalt haaratav. Kirju- jah. G20, mis samuti kirju af, puhul on see müüritis võrdlemisi suurte paneelidena, kitsaste "vuukidega", seega (vähemalt pildilt) ei mõju tükeldatuna vaid tükkidest tervikuna. Dodge on hoopis teine teema. Marina on tõenäoliselt crowdpleaser- halvimal juhul igav, aga mitte inetu ja kõnealusest teemast väljast. Fordi puhul on kõike suhteliselt säästlikult kasutatud. Toyota puhul on kitsa vuugiga alumine "riba" madala kontrastiga ja ei karju, ülemine on ilmselgelt profiili fookus, põhiteema. Mõlemad ribad ~ 1/3 küljekõrgusest.
Igatahes kõikide siin toodud näidete ühine nimetaja on kompaktsus ja tervik ning seda hoolimata sellest, et peale vaadates on pilt (üli)kirju ning ebasümmeetrilistest elementidest kombineeritud.
A see suur ka veel et, muidugi alati tore kaeda foorumites kuda sensitiivsed poisid pinginaabri kombel kohe džotile viskuvad, et kaitsta "rünnaku" eest mida pole olnud ning kuidas. nö. negatiivse kommentaari andja puhul hakatakse rääkima perseaukudest, hallmetallikdiislitest, ütleja parem omagu diplomit või tehtud tööde portfooliot, pürgigu maailmaklassi samas kui kaasakiitjatelt seda ei keegi ei küsi.
Peace.