
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2019, 22:13 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(10-12-2019, 16:27 PM)Peeter Kirjutas: saate nt ülilihtsate mootoriswapidega muuta kõik oma lahedad vanad autod kiiremaks, töökindlamaks ja ökonoomsemaks. Ma arvan, et lähiaastatel on võimalik juba üsna mõstlike hindadega enamikele laiemalt levinud vanasõidukitele conversion kitte osta. Isegi hetkel juba saab. vanadele vwtele on see juba pop teema....aga kui ümmarguse "mõistlike hindadega" ja "ülilihtne" väljendite pealt konkreetsemate peale kolida, siis kas on ka jätkuvalt "mõistliku hinnaga ja ülilihtne"? Ehk siis lihtsad küsimused:
- mis komponendid on vajalikud ja mis maksavad praegu? Sh võimalikud abiseadmed nii laadimiseks kui piduri võimendamiseks ning salongi kütmiseks ja jahutamiseks
- mis need siis "lähiaastatel" maksma hakkavad (st mis on "üsna mõistlik hind") ja mille hind täpselt väheneb? Kas ka akude oma?
- mis täpselt tähendab "ülilihtne mootoriswap" ehk mitme tunniga /mis raha eest Sa "võtmed kätte" (nt vormistamise MNTs) lähenemisena Sinu poolt vabalt valitud masinale teeksid?
Kui kõik "lihtsad" ja "odavad" on summadena olemas, saame mõõdetavana näha, mis see siis tähendab. Muidugi juurde on lisaks rahale ka teadmist, mis tehniliste omadustega masina selle raha eest saab. Kiirus-võimsus-sõiduulatus. Kas pagasi- ja reisijaruum jäävad sama suureks, kui algselt või vähemasti kahanevad minimaalselt?
Ma loodan, et garantii "töökindlamaks muudetud autole" on ikka 3..5a ja katab ka võimalikud muud kahjud nt mahapõlenud garaazhi või lausa hoonena? Või vähemasti ei teki kindlustusega (kasvõi puuduvate CE-märgikeste tõttu) kindlustuscase puhul mingit jama?
Ma loodan, et sütitav jutt pole vaid ümmargune teooria ja järgnevad faktid!
(Ridade vahel on aga tegelikult peidus viide, et teoorias on kõik väga lihtne. Praktikas jääb aga enamus mehi teoreetikuteks)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"