13-12-2019, 14:09 PM
(13-12-2019, 12:04 PM)sturmbannführer Kirjutas: ...
sportlikust huvist.vii karterituulutus põhja alla.pane egr-le pime.nii ei tohiks olla mingit segavat faktorit.jäävad õhulugeja,pihustid ja lambdaandur.trosselklapi oled kindlasti ka juba ära puhastanud
HEad soovitused, aga Sa ikka tead, milline mootor on C14NZ oma GM Multec pritsega?
ÕKM puudub, selle asemel on sisselaskerõhu andur. Neid on mitu vahetatud ja muutust ei ole. EGR ei ole. Hapnikuanduri näit jookseb kenasti. Mida sa pead silma drosselklapi all? Tühikäigu lisaõhuklappi? See on puhastatud ja elektriliselt korrasolevaks tõdetud. Juhtmestikuga näikse asjad sedapalju, kui ma mõõtnud olen, korras olema.
Hoiame sõrmi ja varbaid, et Diagnostik kenasti töölt koju jõuab õhtul. Mind väga huvitab, mida auto ise näeb oma anduritest. Praegu tundub, nagu arvaks ta mootori jahedavõitu olema, kuigi anduri näit kenasti muutub mootori soojenedes.
Ülevaatuspunktiga on kõik korras, kuna üleeile käis üks töökaaslane kolkswaageni bensukaga ja tal oli null probleemi (või noh, just alla piiri näidud). Oli lõhnast vahe tunda küll, tuleb kadedalt tõdeda.