24-12-2019, 13:34 PM
(24-12-2019, 12:15 PM)hulgus Kirjutas: Kui nulli asemel on faas, siis on jama majas. Aga suudab keegi mulle selgitada, kuidas nulli ja faasi vahetumisel 3f mootor suhteliselt korralikult tööle jäi? Nimelt ühendasin puurpingi seinapistikusse, milles nimetatud otsad vahetusse olid läinud, seda juba ammustest aegadest. Tavaliselt 1 faasi puudumisel ei taha mootor käimagi minna, uriseb ja lonkab, Nüüd töötas pink kenasti, ainult kere oli voolu all. kuiv ruum, puitrest jalge all ja alul ei pannud tähelegi, et pisut suriseb kui paljast metalli puutud. Sai pisut uuritud ja seinas juhtmed paika tõstetud. mootor käib ikka samamoodi, ehk pisut rõõmsamalt.
Pink ise siis lihtne vene puurpink, revers, magnetkäivitid jms. Juhe ja pistik olid enne seinal 4 juhtmega, ehk 3f ja 0, ilma kaitsemaanduseta.
Joonista paberi peale üles, saad kohe sotti mis point on. Ehk siis kui tähte ühendatud mootoris 0 ja faas ära vahetada siis oleks nagu kaks mähist kolmnurgas ja siis lisaks üks nõrgem "käivitusmähis" et mootor ringi käima hakkaks
See on juba küsimus pädevamatele kas selline 2/3 kolmnurk on üldse nõrgem kui "puhas" täht.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.