Teedest, ehitistest ja sildadest

(25-12-2019, 22:14 PM)v6sa Kirjutas:  
(25-12-2019, 22:05 PM)sturmbannführer Kirjutas:  Paldiski mnt.polnud kunagi mingeid ummikuid.ummikud tekkisid,siis kui need foorid sinna topiti.neid foore sellel lühikesel lõigul rohkem,kui terve kesklinna suuna peal kokku.
vabakal sütivad jalakäija foorid ka siis,kui seal pole ühtegi inimest

Mingil eelmise sajandi kuuekümendatel? Seni, kuni mina mäletan (ja see on umbes üheksakümendate keskelt) on Tallinna suubuvad-väljuvad trassid olnud tipptundidel umbes. Või noh, võrreldes muu maailma ummikutega, pigem ikka "umbes".
Fakt on, et iga renoveerimise läbinud teelõik Tallinna linnas on pärast valmimist rohkem umbes kui enne renoveerimist. Viimane näide Pärnu maantee Maanteeameti ristist linna piirini. No on rohkem seisakuid. Ka tipptunni välisel ajal, mil enne renoveerimist sai sealt suht ühe hooga läbi. Enam mitte. Milleks oli vaja 20m jalakäiate foorist edasi Pärnu maanteelt Statoili vasakpööret võimaldavat foori??? Foorimüüjal oli vaja, sellest saan aru. Hooldusteenuse pakkujal igakuise rahavoo tagamiseks samuti. Aga vasakpöörajad said enne ja oleksid saanud ka nüüd, kus tee rekitud, oma manöövri tehtud ajal, mil jalakäijate roheline sulgeb Pärnu maanteel maapoole liikujatele tee.

Eraldi teema on tollel samal teelõigul muldkehas tehtud tööde käigus (kommunikatsioonide rekonstrueerimine) Pääsküla jõe truubi vahetamata jätmine, mida tehti siis peale seda kui kogu lõik oli värske asfaltkatte peale saanud. Nüüd on asfalt rikutud seal. Paik jääb ja midagi teha pole. Kas keegi vastutab ja kuidas? Nimeliselt?
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne