30-12-2019, 20:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2019, 21:21 PM ja muutjaks oli mesinik.)
(30-12-2019, 16:55 PM)olli Kirjutas: Programmeeritavate kontrollerite puhul oli tihti võimalik valida näiteks selliste reziimide vahel, kus ühel juhul vastavalt gaasipedaali asendile proovitakse saavutada kindel pöörlemiskiirus ja teisel juhul vastavalt gaasipedaali asendile proovitatakse saavutada kindel väändemoment. Esimene reziim neist sarnaneks rohkem lukustatud diffrile (mõlemad rattad peaks teoreetiliselt enamvähem sama kiirusega pöörlema) ja teine reziim sarnaneks rohkem lahtisele diffrile (mõlemale rattale antakse alati sarnane väändemoment). Nii lahjade mootorite puhul muidugi reaalsuses ilmselt pole eriti mingit vahet. Mudast väljasaamises on nagunii nendest mootoritest väga vähe abi. Julgen pakkuda, et alla 10km/h on nende efektiivsus mitte rohkem kui 20%. Ehk 80% mootorisse minevast voolust läheb lihtsalt soojuseks. Seda väga madala pöörlemiskiiruse tõttu. Ideaalis peaks kolme kontrolleriga sõiduki juhtimiseks olema tehtud veel eraldi pea-kontroller. Mis oskaks arvestada sõiduki iseärasusi (ja miks mitte ka rooli asendit) ning sellest tulevalt otsustaks kui palju pööret või väänet konkreetsest mootorist parasjagu vaja on. Näiteks väikestel kiirustel kasutaks tagamootorit rohkem vms.Peakontrollerit pole vaja, plaanin siiski tagaveo ja esiveo erinevate hoobade alt tööle panna. Variant ka esimesed mootorid kõrvutiasetsevate jalg(gaasi)pedaalitelt tööle panna, kui ühe pedaali pealt ei saa.
Andke palun nõu/viiteid, millised kontrollerid ma pean tellima ja millise (d) ,,gaasipedaalid,, pean tellima?