05-01-2020, 15:50 PM
Juhuse tahtel sattus minu valdusse ka üks MB-1 komplekt. Polnudki siiani sellisega otsest kokkupuudet olnud, nüüd siis oli "avastamisrõõmu" kuhjaga.
Komplekti kuuluvad ader koos selle haakeseadmega, mullafrees, raudrattad koos raskustega ning praktiliselt kasutamata käru.
Paagist lasin välja kollase olluse, loputasin välja roostepuru, karbussi võtsin algosadeks ning puhusin läbi. Mootoris vahetasin õli, reduktorisse lisasin õli juurde, sest rattavõllide simmerid lekivad.
Selle mootori käivitamine on ikka paras tapmine! Ühe käega tõmmates lööb tagasi ja tõmbab käivituskäepideme näppude vahelt väga valusalt minema. Kindlasti peaks olema kindad käes ja tõmmata kahe käega korraga ning täisjõuga, toetades jalga poritiivale, sest muidu võib masina külili tõmmata. Ma ütleks, et Zid mootori käivitamine on lihtsam.
Eks selle mootori töötamine on kah paras komöödia - pöörded ujuvad, madalaid pöördeid ei hoia vaid sureb välja, summuti lärmab valjult, mootorist kostub klappide poolt küljest kõva "jahvatamist". Lenksud logisevad ning painduvad läbi. Õhupuhasti alt torust tilgub karterituulutuset tulnud õli. Peale mõningast sõitmist kõrvus vilistab ning summutist tulnud läpatanud toore haisust pea valutab.
Komplekti kuuluvad ader koos selle haakeseadmega, mullafrees, raudrattad koos raskustega ning praktiliselt kasutamata käru.
Paagist lasin välja kollase olluse, loputasin välja roostepuru, karbussi võtsin algosadeks ning puhusin läbi. Mootoris vahetasin õli, reduktorisse lisasin õli juurde, sest rattavõllide simmerid lekivad.
Selle mootori käivitamine on ikka paras tapmine! Ühe käega tõmmates lööb tagasi ja tõmbab käivituskäepideme näppude vahelt väga valusalt minema. Kindlasti peaks olema kindad käes ja tõmmata kahe käega korraga ning täisjõuga, toetades jalga poritiivale, sest muidu võib masina külili tõmmata. Ma ütleks, et Zid mootori käivitamine on lihtsam.
Eks selle mootori töötamine on kah paras komöödia - pöörded ujuvad, madalaid pöördeid ei hoia vaid sureb välja, summuti lärmab valjult, mootorist kostub klappide poolt küljest kõva "jahvatamist". Lenksud logisevad ning painduvad läbi. Õhupuhasti alt torust tilgub karterituulutuset tulnud õli. Peale mõningast sõitmist kõrvus vilistab ning summutist tulnud läpatanud toore haisust pea valutab.